Okay hun driver mig til vanvid ved putning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Hvis han absolut skal tisse , så må han klare det selv og skal der hjælpes får han minimun af opmærksomhed   Ikke noget hyggetisseri her   Han er blevet pisse streng , må være trodsalderen

Jeg tænker også at det ikke skal være hyggeligt så jeg snakker ikke med hende når det er Men nu har jeg vist besluttet at hun kun drikker den ene gang og tisser den ene gang og så slut. Så kan hun umuligt skulle tisse mere

Jeg ved ikke hvad det er, men det må gerne gå væk nu haha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

DitteFisk

Den har også kørt i perioder herhjemme. Så skal han tisse, så skal have han noget vand, så er han pludselig sulten, så skal han lige fortælle mig noget 'vigtigt'! Og det kan jo drive én helt til vanvid  

Jeg forlanger at han tisser inden han går i seng, og så tager han som regel også en tår vand. Hvis han så beder om mere vand, så gør jeg det klart at det er SIDSTE tår vand han får - og så kommer jeg ind med SIDSTE tår vand. Og så putter jeg igen (putte ned under dynen og mys, ikke noget med historie self) for jeg tror han liige har brug for LIDt mere mor inden han kan falde til ro, tilsyneladende... der MÅ jo være en grund til at han kalder.. Men jeg er ret bestemt, når jeg så siger godnat og sov godt - nu SKAL du lægge dig til at sove og ikke kalde mere. 

Meen det er KUN i perioder heldigvis da... 

Anmeld

5. december 2012

Laulund87

Gigl skriver:

Den har også kørt i perioder herhjemme. Så skal han tisse, så skal have han noget vand, så er han pludselig sulten, så skal han lige fortælle mig noget 'vigtigt'! Og det kan jo drive én helt til vanvid  

Jeg forlanger at han tisser inden han går i seng, og så tager han som regel også en tår vand. Hvis han så beder om mere vand, så gør jeg det klart at det er SIDSTE tår vand han får - og så kommer jeg ind med SIDSTE tår vand. Og så putter jeg igen (putte ned under dynen og mys, ikke noget med historie self) for jeg tror han liige har brug for LIDt mere mor inden han kan falde til ro, tilsyneladende... der MÅ jo være en grund til at han kalder.. Men jeg er ret bestemt, når jeg så siger godnat og sov godt - nu SKAL du lægge dig til at sove og ikke kalde mere. 

Meen det er KUN i perioder heldigvis da... 

Jeg plejer at være ret "streng" når hun er på den måde, med at trække sovetiden.. Men efter blærebetændelsen har jeg bare været i tvivl om om det er oprigtigt at hun tror hun skal tisse eller det er en dårlig undskyldning. Kan selv huske når jeg havde blærebetændelse, at jeg følte jeg skulle tisse hele tiden

I aften tog det en time med en meget vred dame, men hun fik ikke vand og kom ikke ud at tisse igen. Så håber det er ovre snart.

Anmeld

5. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Jeg tænker også at det ikke skal være hyggeligt så jeg snakker ikke med hende når det er Men nu har jeg vist besluttet at hun kun drikker den ene gang og tisser den ene gang og så slut. Så kan hun umuligt skulle tisse mere

Jeg ved ikke hvad det er, men det må gerne gå væk nu haha.

Satme skægt når man tænker over det   de er bestemt ikke dumme .

Anmeld

5. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Satme skægt når man tænker over det   de er bestemt ikke dumme .

Nej det kan man ikke påstå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.