Hej alle baby bruger
Alberte på 8 uger har været helt fantastisk de første 6 uger, spist hver 3 time 120ml (hun er flaskebarn) og vand ind imellem, sovet som hun skal og er utrolig godt med i udviklingen.
MEN! De sidste to uger har været så hårde, hun har sååh ondt i maven. Der bliver presset på fulde drøn, og når en lille prut nærmer sig bliver hun helt utrøstelig og kun flasken hjælper. (jeg forsøger så vidt muligt at kun gi hende mad hver 3 time ca, for at give maven ro)
Vi var til lægen mandag sidste uge, og fik Lactulose som hun skal ha 2,5 ml to gange dagligt. Men har ikke hjulpet spor, hun kommer stadig ikke med noget afføring, sidste gang var i mandags, og det var så tyndt at bleen ikke kunne holde det inde. Jeg ringede derfor til lægen, og fik afvide at jeg bare skulle forsætte som jeg gør?
Men hey, hun har utrolig ondt, sover kun i mine armer, vågnet MINDST 1 gang i time. Udover det så gylper hun en masse der ligner vand op, ihvertfald 8 gange dagligt. Hun har ingen feber haft.
Hvad skal jeg stille op? Jeg har cyklet med benene, masseret maven og fødder med uret, lange varme bade, men intet hjælper.
hun spiser NAN 1
Anmeld