Nogen der laver muffins ell cupcakes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Victoria2013

Nukan jeg bare slet ikke lide smørcreme. Smager det meget af smør ell smager det af ost ell ??

Undskyld alle de mærkelige spørgsmål, men det er åbenbart ikke logisk for mig  Og hvad er rosenvand??

Den jeg lige gav opskriften på smager ikke særlig meget af smør, men mere af flødeost og vanille... hvis du ikke er vild med smør, så brug usaltet smør, det smager ikke rigtig af noget så

Rosenvand er noget sødt rosen-ekstrakt som smager rigtig godt i glasur og frosting, men man kan som regel kun få det i helsekostforretninger eller kage-forretninger... jeg er selv stort fan af Specialkøbmanden

Har i øvrigt aldrig oplevet at mine cupcakes blev skæve i min varmluftsovn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Kloster

tarkoflen skriver:

Det er faktisk bare det samme som er ovenpå gulerodskage smager ikke af smør!

Der er ikke lige noget oven på min gulerodskage

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Kloster skriver:

Der er ikke lige noget oven på min gulerodskage

Har du aldrig fået gulerodskage med sådan noget flødeost topping ovenpå? Uhhh det er ellers bare lækkert

Anmeld

5. december 2012

Kloster

tarkoflen skriver:

Har du aldrig fået gulerodskage med sådan noget flødeost topping ovenpå? Uhhh det er ellers bare lækkert

Nope

Anmeld

5. december 2012

Kloster

Nogen der kan svare mig på, om der er forskel på hvilke forme man bruger?

Der er jo forskellige kvalitet og prisklasser af papirforme, men der er også de der silikoneforme.

Anmeld

5. december 2012

Victoria2013

Kloster skriver:

Nogen der kan svare mig på, om der er forskel på hvilke forme man bruger?

Der er jo forskellige kvalitet og prisklasser af papirforme, men der er også de der silikoneforme.

Jeg har investeret i en metal-form til cupcakes og så kommer jeg papirforme i - så slipper man også for at vaske formen så tit (ligesom når man bruger bagepapir i en bradepande)

Jeg har også før haft en silikone-form, den var jeg også glad for. Der kom jeg også papirforme i hullerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.