Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla.. skriver: Heeeeeejsa... Jeg sidder lige og kigger lidt rundt på nettede på julegaver til Malik.Men, er helt lost! aner ikke hvad jeg skal købe til ham. Har kun fundet 1 ting, og det er duplo tog ( se billede ) Hvad for jeres unger i år?
Heeeeeejsa... Jeg sidder lige og kigger lidt rundt på nettede på julegaver til Malik.Men, er helt lost! aner ikke hvad jeg skal købe til ham. Har kun fundet 1 ting, og det er duplo tog ( se billede ) Hvad for jeres unger i år?
Her får vores Pige en rutsjebane som kan stå indenfor og så noget til sin babyborn dukke som hun elsker
MorDk skriver: Ej du må lige give mig en update!!
Ej du må lige give mig en update!!
MorDk skriver: Bassen får: Skæg med Bogstaver Skæg med Tal Ambulance Prinsessen får: Hello Kitty Gulvtæppe Lamaze Sengerand/barnevognsrand
Bassen får:
Skæg med Bogstaver
Skæg med Tal
Ambulance
Prinsessen får:
Hello Kitty Gulvtæppe
Lamaze Sengerand/barnevognsrand
Hvor har du købt ambulancen henne - hvis jeg må spørge? Vil lige være noget for min søn. Han vil være vild med den båre og døren, der kan åbnes.
Moma skriver: Hvor har du købt ambulancen henne - hvis jeg må spørge? Vil lige være noget for min søn. Han vil være vild med den båre og døren, der kan åbnes.
I BR 150 kr.
Min søn får dette tog af sin moster købt i toy´r us
og af mig, der sætter jeg penge ind på hans konto da han får MANGE gaver af familen og han har lige haft fødselsdag i okt så han mangler intet
af hans mormor får han en bobles elefant osv
Laura får et Bobles tumledyr samt en Lotte og Totte-bog
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128