Hvad får jeres unger i julegave? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

MorDk

Camilla.. skriver:

Jeg aner ikke engang hvem han er men, det er da skide smart.

Nurh, hvor sødt. Hvor gammel er han?

Vores søn er er 2år ♥

Hr. Skæg er herlig. Og han fanger ungerne!

Præve at søg på Youtube så kan du se/høre hans alfabetsang. Den er god sys jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

MyLove E

Camilla.. skriver:

Sækkestol!!! godt du lige skrev det..

Det kunne jeg også godt tænke mig at købe til ham. Da vores hund har overtaget hans gamle..

Anmeld

4. december 2012

B&J

Camilla.. skriver:

smart..

Malik elsker også toge. Tror kun det kan blive et hit hos de små

det tror jeg også daniel har dog brio og et andet tog der kan køre selv... men han har jo så meget til dublo så toget vil da være helt fantastisk

Anmeld

4. december 2012

Alexander&Lærke

Her får vores Alexander på 5 år en racerbane af tøj, alt skal forgå som et racerløb hvor det gælder om at være nr 1. Han har fået cars på hjernen... Hehe, så håber det bliver et hit..

Så får han et nyt hummelsæt af sin lillesøster for ahn har simpelhen slidt det andet op han havde.... Han elsker at gå i joggingsæt...

Lille Lærke på snart 17 md får en lille rød løbecykel, som hun nok først komme til at bruge til sommer men så har hun den.... Den har været et hit hos Alexander og har slidt 2 cykler op.... Så håber også hun vil syntes om det... Og så har jeg købt noget tøj bukser og nattøj til hende fra hendes oldeforældre... Af Storebror får hun en Kaj og Andrea hånddukke.... Hun elsker Andrea...

Anmeld

4. december 2012

Camilla..

Alexander&Lærke skriver:

Her får vores Alexander på 5 år en racerbane af tøj, alt skal forgå som et racerløb hvor det gælder om at være nr 1. Han har fået cars på hjernen... Hehe, så håber det bliver et hit..

Så får han et nyt hummelsæt af sin lillesøster for ahn har simpelhen slidt det andet op han havde.... Han elsker at gå i joggingsæt...

Lille Lærke på snart 17 md får en lille rød løbecykel, som hun nok først komme til at bruge til sommer men så har hun den.... Den har været et hit hos Alexander og har slidt 2 cykler op.... Så håber også hun vil syntes om det... Og så har jeg købt noget tøj bukser og nattøj til hende fra hendes oldeforældre... Af Storebror får hun en Kaj og Andrea hånddukke.... Hun elsker Andrea...

En racerbane af tøj?

Hvor sødt. Det er sjovt de har de faser. Synes malik skifter meget imellem, tog, brandbil, traktor & bus. Biler var han også helt vild med for ikke særlig længe siden men, nu er tog det som hitter mest her

De er simpelthen også bare så smarte de løbe-cykler. Og det kan godt nok få fart på når de førest lige lære det. Jeg har nogen gange lige måtte tag en dyb vejrtrækning når har flyver rundt ude på stierne.

Anmeld

4. december 2012

2721

Camilla.. skriver:

Hæhæ. Det overvejer jeg også til Malik. Men tror jeg venter til hans 3 års fødselsdag. Da vejret ikke rigtig er til det lige nu.

Jeg så faktisk en, hvor man kunne styre som forældre + barnet selv kan styre ( men, det er jo meget smart, hvis de skal køre et sted hvor der er andre mennesker)

Der kunne tilsluttes mp3 + den havde vindues visker som virkede. Og det var ikke engang fordi den var VOLDSOM dyr, tror den kostede 1500,- kr.

Den kan da kun blive et hit

Vi er også mest til en hvor man som forældre også kan styre, det kan man med audi'en
Synes bare det fylder alt sammen

Anmeld

4. december 2012

Camilla..

MorDk skriver:

Vores søn er er 2år ♥

Hr. Skæg er herlig. Og han fanger ungerne!

Præve at søg på Youtube så kan du se/høre hans alfabetsang. Den er god sys jeg!

Det ser meget sjovt ud! ved bare ikke helt om det fanger Malik

Han elsker at se " den lille røde traktor " happy feet " osv. mest sådan noget med tegnefilms halløj. Ved ikke om Hr. skæg fanger ham.

Ellers må jeg lige prøve at sætte noget på imorgen fra Youtube.

Anmeld

4. december 2012

Camilla..

Bøllemyr skriver:

Vi er også mest til en hvor man som forældre også kan styre, det kan man med audi'en
Synes bare det fylder alt sammen

Ja, det er jo lige det!

Vi bor i lejlighed lige nu. Og vores kælder er på 3 sal i en anden bygning ( med elevator, godt nok ) men, man gider jo ikke rende frem og tilbage.

Anmeld

4. december 2012

2721

Camilla.. skriver:

Ja, det er jo lige det!

Vi bor i lejlighed lige nu. Og vores kælder er på 3 sal i en anden bygning ( med elevator, godt nok ) men, man gider jo ikke rende frem og tilbage.

Bor også i lejlighed og har ingen kælder
Så den skal være i lejligheden

Anmeld

4. december 2012

MorDk

Camilla.. skriver:

Det ser meget sjovt ud! ved bare ikke helt om det fanger Malik

Han elsker at se " den lille røde traktor " happy feet " osv. mest sådan noget med tegnefilms halløj. Ved ikke om Hr. skæg fanger ham.

Ellers må jeg lige prøve at sætte noget på imorgen fra Youtube.

Ej du må lige give mig en update!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.