hvis i fik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hun (ano) skriver jo at barnet stadig lever, men de er i tvivl om han overlever udenfor livmoderen selvom de venter graviditeten ud - sådan forstår jeg det ihvertfald... Sikke en forfærdelig situation... Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre... En ting er når det stadig er et foster / embryo, der ville jeg ikke tvivle - men det er jo et barn nu... 7 mrd. henne er langt henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Sweet1978

Håber på det bedste for hende og barnet, men når hun er så langt henne ville jeg nok leve håbet og tage de sidste 2 mdr. med der er jo altid en chance og hun skal jo føde det alligvel.

Undrer mig bare at de først finder ud af det nu for med Danielle kunne de da tælle hjertekamre mm. allerede ved den første scanning er det ikke i 12 uge. Så når de kan se så meget undrer det mig de ikke har opdaget noget, noget før.

Anmeld

9. juni 2009

Mum33

Eva skriver:

Giv mig én god grund til at gennemøre en graviditet for at få et dødt barn...Jeg ville da hurtigst få det fjernet..
Eva.

100 % enig

Anmeld

9. juni 2009

Miamaja

Cris skriver:

Det er svært, for der er altid håb! Men hvis de mener, at den der fejl i hjertet ikke kan opereres og barnet vil dø, så tror jeg, at jeg også vil få den fjernet

mener det samme

Anmeld

9. juni 2009

ønskebørn74

Rosa skriver:

Hun (ano) skriver jo at barnet stadig lever, men de er i tvivl om han overlever udenfor livmoderen selvom de venter graviditeten ud - sådan forstår jeg det ihvertfald... Sikke en forfærdelig situation... Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre... En ting er når det stadig er et foster / embryo, der ville jeg ikke tvivle - men det er jo et barn nu... 7 mrd. henne er langt henne...

Helt enig..

Ville ikke ane hvad jeg skulle gøre, når det er så sent i graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.