hvis i fik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Anonym trådstarter

hej
hvis i fik afvide at i skulle beslutte hvis barnet hade noget med hjertet om i så ville fjerne det, eller udføre gravidtit selv om barnet ville dø! hvad ville i så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

MaleneG

Anonym skriver:

hej
hvis i fik afvide at i skulle beslutte hvis barnet hade noget med hjertet om i så ville fjerne det, eller udføre gravidtit selv om barnet ville dø! hvad ville i så??

I dette tilfælde ville jeg nok fjerne barnet, da det alligevel ikke ville overleve.

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

Giv mig én god grund til at gennemøre en graviditet for at få et dødt barn...Jeg ville da hurtigst få det fjernet..
Eva.

Anmeld

9. juni 2009

Mikkelmusen

jeg ville også vælge at afbryde graviditeten. Jeg tror ikke der er nogen der ønsker at føde et dødt barn. Det vil altid gøre ondt at få en abort, men mere ondt at føde et dødt barn. Desuden vil resten af graviditeten med garanti ikke blive særlig sjov.

Anmeld

9. juni 2009

Valle81

Jeg ville også vælge at få det fjernet.

Nu ved jeg ikke om det er aktuelt at du står og skal vælge, men tænker også på hvor langt du er henne???

Grunden til at jeg ville vælge at få barnet fjernet er at sorgen ved at få fjernet barn tidligt ville være væstentlig mindre end ved at skulle føde barnet og alt hvad der medfører med dette. Det vil man jo aldrig komme over.

Tanken om at være gravid med et barn, som jeg ved vil dø, ville jeg heller ikke kunne leve med....

Anmeld

9. juni 2009

DK

Få en abort, så barnet ikke skulle lide en unødig langsom pinefuld død, da der ikke er nogen chancer for at det overlever alligevel!

Anmeld

9. juni 2009

Cris

Det er svært, for der er altid håb! Men hvis de mener, at den der fejl i hjertet ikke kan opereres og barnet vil dø, så tror jeg, at jeg også vil få den fjernet

Anmeld

9. juni 2009

Mor.sander

Vi ville få det fjernet... Kan ikke se nogen grundt til at udsætte jer selv eller barnet for mere en højst nødvendigt.. Hvis det alligevel ikke vil være levedygtigt.

Anmeld

9. juni 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg ville også vælge at få det fjernet.

Nu ved jeg ikke om det er aktuelt at du står og skal vælge, men tænker også på hvor langt du er henne???

Grunden til at jeg ville vælge at få barnet fjernet er at sorgen ved at få fjernet barn tidligt ville være væstentlig mindre end ved at skulle føde barnet og alt hvad der medfører med dette. Det vil man jo aldrig komme over.

Tanken om at være gravid med et barn, som jeg ved vil dø, ville jeg heller ikke kunne leve med....

det ik mig men min veninde og hun er 7 månder henne, hun får svar imorgen om han overlever

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

det ik mig men min veninde og hun er 7 månder henne, hun får svar imorgen om han overlever

Jamen, man fjerner da ikke et barn i 7 måned...det er jo en fødsel af et barn som næsten er fuldbårent...men måske det får en indsprøjtning inden så det er dødt når det fødes...
Håber da ikke det er tilfældet med din venindes baby..
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.