lille blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

ja, det er jo det gode ved det... har bare aldrig prøvet at have 1 dag med blødning og så ingenting andet end de der mens smerter. - Men mens er nok lige om hjørnet.

Det kan både gå den ene og anden vej...men så længe du ikke har mens, så skal du da tro på det...
Jeg oplevede den der blødning en uge efter ægløsning og der kunne jeg faktisk også teste positivt...vildt tidligt, men ventede to. Begyndte at bløde og lle symptomer forsvandt, men var gravid alligevel, så det var bare det ene der forsvandt..
Held og lykke...alt kan ske-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det kan både gå den ene og anden vej...men så længe du ikke har mens, så skal du da tro på det...
Jeg oplevede den der blødning en uge efter ægløsning og der kunne jeg faktisk også teste positivt...vildt tidligt, men ventede to. Begyndte at bløde og lle symptomer forsvandt, men var gravid alligevel, så det var bare det ene der forsvandt..
Held og lykke...alt kan ske-smiler

den kvindelige krop er godt nok mærkelig... Jeg fatter i hvertfald ikke meget af min lige nu. De der smerter irriterer mig, ville næsten ønske at mens bare kom, så jeg vidste hvad jeg havde at forholde mig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.