lille blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Anonym trådstarter

Håber lidt at der er nogen der kan hjælpe mig lidt...

Min cyklus er som regel på ca 31 dage, dvs jeg burde få min mens onsdag eller torsdag.
Troede dog at jeg fik den i lørdags, da jeg pludselig fik lyserødt udflåd er derefter lidt blødning. Det stoppede dog igen søndag, og der har ikke været noget siden.

I løbet af det sidste stykke tid (også inden lørdag) har jeg oplevet svage mens smerter og ømme bryster. - har bare aldrig prøvet det der med en lille blødning på 1 dag, så er lidt forvirret.

Håber der er nogle der har oplevet noget lign, som måske kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Håber lidt at der er nogen der kan hjælpe mig lidt...

Min cyklus er som regel på ca 31 dage, dvs jeg burde få min mens onsdag eller torsdag.
Troede dog at jeg fik den i lørdags, da jeg pludselig fik lyserødt udflåd er derefter lidt blødning. Det stoppede dog igen søndag, og der har ikke været noget siden.

I løbet af det sidste stykke tid (også inden lørdag) har jeg oplevet svage mens smerter og ømme bryster. - har bare aldrig prøvet det der med en lille blødning på 1 dag, så er lidt forvirret.

Håber der er nogle der har oplevet noget lign, som måske kan hjælpe mig.

Hmm... Gid jeg kunne hjælpe.. Har ikke prøvet det før... Måske du skal se tiden an og se hvad der sker, om du får dit mens eller ej...

Anmeld

9. juni 2009

Henriette72

Hejsa

Mit bud ville være implantatsblødning, når ægget sætter sig fast.

for at du er gravid

Knus

Anmeld

9. juni 2009

MaleneG

Henriette72 skriver:

Hejsa

for at du er gravid

Knus

Enig

Anmeld

9. juni 2009

Anonym trådstarter

Henriette72 skriver:

Hejsa

for at du er gravid

Knus

ok...

Synes bare det er meget forvirrende med mens smerterne... De er ikke blevet værre, men de er heller ikke forsvundet.

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

ok...

Synes bare det er meget forvirrende med mens smerterne... De er ikke blevet værre, men de er heller ikke forsvundet.

Mener at halvdelen af alle graviditeter ender med ikke at blive til noget...så alle de signaler din krop sender og som du sikkert er meget obs på hvis du ønsker at blive gravid, de kan betyde to ting...gravid eller mens.
Jeg har følt mig gravid og ikke været, følt mig ikke-gravid og været og følt mig gravid og været det..så selv for den samme kvinde kan en graviditet føles forskellig.
Det gode ved det er at du jo får svar på det snart
Knus Eva..

Anmeld

9. juni 2009

Henriette72

Anonym skriver:

ok...

Det kan vel være ligamentssmerter??

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette72 skriver:

Hejsa

for at du er gravid

Knus

Enig

Anmeld

9. juni 2009

Anonym trådstarter

Henriette72 skriver:

Det kan vel være ligamentssmerter??

Føles det ligesom mens smerter?

- Føler bare lidt at mens er på vej, men lørdagens udflåd og blødning forvirrer mig meget.

Anmeld

9. juni 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Mener at halvdelen af alle graviditeter ender med ikke at blive til noget...så alle de signaler din krop sender og som du sikkert er meget obs på hvis du ønsker at blive gravid, de kan betyde to ting...gravid eller mens.
Jeg har følt mig gravid og ikke været, følt mig ikke-gravid og været og følt mig gravid og været det..så selv for den samme kvinde kan en graviditet føles forskellig.
Det gode ved det er at du jo får svar på det snart
Knus Eva..

ja, det er jo det gode ved det... har bare aldrig prøvet at have 1 dag med blødning og så ingenting andet end de der mens smerter. - Men mens er nok lige om hjørnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.