Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: Som de andre skriver så er det ikke feber. Og det er helt normalt at den evt er lidt højere om aften i for hold til om morgen. Min læge sagde på et tidspunkt at de har feber hvis den om morgen er over 37 og om aften over 37,5
Som de andre skriver så er det ikke feber. Og det er helt normalt at den evt er lidt højere om aften i for hold til om morgen.
Min læge sagde på et tidspunkt at de har feber hvis den om morgen er over 37 og om aften over 37,5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min søn på 2,5 mdr temperatur er 37,4 og han har været ret pjevset i dag. Skal jeg være bekymret? Han spiser fint, men har ikke ville sove mere end 3 kvarter af gangen. Kan aldrig huske hvornår man siger de har feber.
Min søn på 2,5 mdr temperatur er 37,4 og han har været ret pjevset i dag. Skal jeg være bekymret? Han spiser fint, men har ikke ville sove mere end 3 kvarter af gangen. Kan aldrig huske hvornår man siger de har feber.
Normaltemperaturen for gennemsnittet ligger mellem 36,5 og 37,5, så jeg ville ikke være bekymret (:
M (: skriver: Normaltemperaturen for gennemsnittet ligger mellem 36,5 og 37,5, så jeg ville ikke være bekymret (:
Anonym skriver: Nej, det er ikke sjovt. Min datter blev meget træt af 5 mdrs vaccinen, så det var jo ikke det værste. Hun sove bare hele aften. Lillebror er helt modsat af hende på mange punkter, så er spændt på hvordan han reagere.
Nej, det er ikke sjovt. Min datter blev meget træt af 5 mdrs vaccinen, så det var jo ikke det værste. Hun sove bare hele aften. Lillebror er helt modsat af hende på mange punkter, så er spændt på hvordan han reagere.
så er det godt du har lidt erfaring med storesøster så er det måske lidt lettere at holde hovedet koldt i sådanne situationer
Nej.... Det er jo almindelig temperatur.
Min dattersnormal temp er 36,4, så som de andre siger er der stor forskel på hvornår man har feber.
Men man siger at babyer under 3 mdr, slet ik må ha feber, så stiger temp, ska man kontakte læge. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128