37,4 skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Min søn på 2,5 mdr temperatur er 37,4 og han har været ret pjevset i dag. Skal jeg være bekymret?
Han spiser fint, men har ikke ville sove mere end 3 kvarter af gangen.

Kan aldrig huske hvornår man siger de har feber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Min søn på 2,5 mdr temperatur er 37,4 og han har været ret pjevset i dag. Skal jeg være bekymret?

37,4 er ikke feber. Men på den anden side er der nogen børns normaltemperatur, som ligger ret lavt, hvor fx 37,4 ville være feber for netop dém. Men sådan under normale omstændigheder ville jeg ikke bekymre mig over 37,4 i sig selv

Anmeld

3. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Som Frøken J skriver, så ville jeg heller ikke bekymre mig  Hvis du er urolig kan du altid give vagtlægen et kald 

Anmeld

3. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

jeg ville give det et par dage - bliver det værre/det samme så ka du altid gi lægen et kald

vores datter fik 39,9 i feber ifm med en vaccine og der ringede vi til vagtlægen og fik ordineret børnepanodil, men tror ikke jeg ville ty til det hvis det nu går i sig selv

men det er naturligt at man bliver bekymret når man nu lige har fået sådan en lille guldklump - men for at svare på dit spørgsmål så "nej" jeg synes ikke du skal være alt for bekymret, men holde godt øje med den videre udvikling de næste dage

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

37,4 er ikke feber. Men på den anden side er der nogen børns normaltemperatur, som ligger ret lavt, hvor fx 37,4 ville være feber for netop dém. Men sådan under normale omstændigheder ville jeg ikke bekymre mig over 37,4 i sig selv

Tak for svar. Mente heller ikke det var feber.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Som Frøken J skriver, så ville jeg heller ikke bekymre mig  Hvis du er urolig kan du altid give vagtlægen et kald 

Tak for svar.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg ville give det et par dage - bliver det værre/det samme så ka du altid gi lægen et kald

vores datter fik 39,9 i feber ifm med en vaccine og der ringede vi til vagtlægen og fik ordineret børnepanodil, men tror ikke jeg ville ty til det hvis det nu går i sig selv

men det er naturligt at man bliver bekymret når man nu lige har fået sådan en lille guldklump - men for at svare på dit spørgsmål så "nej" jeg synes ikke du skal være alt for bekymret, men holde godt øje med den videre udvikling de næste dage

Vil selvfølgelig holde øje med ham.

Stakkels din datter. Det er aldrig sjovt når de har så meget feber.
Min store pige har kun haft feber 1 gang og aldrig reageret på vacciner.
Hvilket minder mig om at jeg skal havde bestilt tid til hans 3 mdr vaccine. Så bliver det spænende at se om han reagere.

Anmeld

3. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Vil selvfølgelig holde øje med ham.

Stakkels din datter. Det er aldrig sjovt når de har så meget feber.
Min store pige har kun haft feber 1 gang og aldrig reageret på vacciner.
Hvilket minder mig om at jeg skal havde bestilt tid til hans 3 mdr vaccine. Så bliver det spænende at se om han reagere.

det var 5-måneders hun reagerede kraftigt på så hun var heldigvis ikke heeeeelt lille bitte

men ja det er aldrig sjovt når de små pus ikke er på toppen 

Anmeld

3. december 2012

AnneH

Anonym skriver:

Som de andre skriver så er det ikke feber. Og det er helt normalt at den evt er lidt højere om aften i for hold til om morgen.

Min læge sagde på et tidspunkt at de har feber hvis den om morgen er over 37 og om aften over 37,5

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

det var 5-måneders hun reagerede kraftigt på så hun var heldigvis ikke heeeeelt lille bitte

men ja det er aldrig sjovt når de små pus ikke er på toppen 

Nej, det er ikke sjovt. Min datter blev meget træt af 5 mdrs vaccinen, så det var jo ikke det værste. Hun sove bare hele aften.

Lillebror er helt modsat af hende på mange punkter, så er spændt på hvordan han reagere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.