Av i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Anja B. Nielsen

Nadia&Daniel skriver:

Tror faktisk at lægen snakkede om det.. Lillepigen sover nu - hun var så træt til sidst.. Men må købe det imorgen..

Kunne bestemt bruge dit råd, er virkelig på bar bund, intet virker

movicolen skal nok virke det er jeg helt sikker på og rigtig god bedring med lille pigener kun glad for at kunne hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Nadia&Daniel

Anja B. Nielsen skriver:

movicolen skal nok virke det er jeg helt sikker på og rigtig god bedring med lille pigener kun glad for at kunne hjælpe

Stadig ingen gevinst  nu har hun fået sveskemos til morgenmad, så må vi se.. Hun skal i vuggestuen om lidt, og så tager jeg lige på apotektet og købe det til hende..

Anmeld

4. december 2012

MorDk

MOVIKOL JUNIOR!!!

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

MOVIKOL JUNIOR!!!

Skal til Lyngby - og så skal det bare med hjem  for er så ked af det på Laura's vejne  P.s. du får lige en vigtigt sms fra mig - noget tid efter kl. 12

Anmeld

4. december 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Skal til Lyngby - og så skal det bare med hjem  for er så ked af det på Laura's vejne  P.s. du får lige en vigtigt sms fra mig - noget tid efter kl. 12

Hihi OK ♥

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Hihi OK ♥

Laura vil overhovedet ikke drikke det  har en kamp med hende..

Anmeld

4. december 2012

Janni.

Nadia&Daniel skriver:

Laura vil overhovedet ikke drikke det  har en kamp med hende..

Har du prøvet at blande det op i andet end vand?

Håber i snart får hul på det..

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Janni. skriver:

Har du prøvet at blande det op i andet end vand?

Håber i snart får hul på det..

Har blandet det op i saftevand (hun ved ikke at det er i) - men hun siger ad (og vil slet ikke have mere af det) - og hun plejer gerne at ville drikke saftevand..

Der står det kan holde sig 24 timer (opløset - på køl) - så nu har jeg gemt det, og så håber jeg hun vil drikke det til aftensmaden..

er så ked af det på hendes vejne.. Hun har ikke lavet i vuggestuen, men heller ikke klaget over ondt i maven  Men kan mærke det er der inde

Anmeld

4. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Har blandet det op i saftevand (hun ved ikke at det er i) - men hun siger ad (og vil slet ikke have mere af det) - og hun plejer gerne at ville drikke saftevand..

Der står det kan holde sig 24 timer (opløset - på køl) - så nu har jeg gemt det, og så håber jeg hun vil drikke det til aftensmaden..

er så ked af det på hendes vejne.. Hun har ikke lavet i vuggestuen, men heller ikke klaget over ondt i maven  Men kan mærke det er der inde

Det smager os bare a helvede til for at sige det lige ud.. Og syntes det er svært at få i dem når det er så stor en dosis.. Jeg bruger altid lactuloce både til mig selv og til laura det er små mængder der nemt kan skjules i en kop juice eller lignende og det virker hurtigt.. Men når hun har haft det så længe ville jeg os holde igen med stivelse og mælk da det faktisk kan gøre det frygteligt at sku af med sådan en kanon kugle som det kan føles for hende at ha i maven

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Det smager os bare a helvede til for at sige det lige ud.. Og syntes det er svært at få i dem når det er så stor en dosis.. Jeg bruger altid lactuloce både til mig selv og til laura det er små mængder der nemt kan skjules i en kop juice eller lignende og det virker hurtigt.. Men når hun har haft det så længe ville jeg os holde igen med stivelse og mælk da det faktisk kan gøre det frygteligt at sku af med sådan en kanon kugle som det kan føles for hende at ha i maven

Det er 1/4 kop hun skal have  Vi har også bare droppet alt stivelse og mælk (dog vil hun have lidt når hun skal sove) til hun er klar igen..

Har kun oplevet det her 1 gang før (også 4 dage uden) og det var en kamp at få den ud, men denne gang er der bare INTET der virker  og lægen/vagtlægen siger: "ja, det skal nok komme ud"  Ja, det er det sikkert den nok skal komme ud, men jeg synes bare det er hårdt at se min datter kæmpe, have ondt og græde så meget (især om aften)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.