Av i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Nadia&Daniel

Laura har ikke lavet i hendes ble i 3 dage (incl. i dag).. Hun klager over ondt i maven (i perioder), og græder virkelig meget over det. Vi har givet hende sveskemos (det plejer at virker rimelig hurtigt), frugtstand (figne - det plejer også at virke), pære, massere maven og lige nu har hun varmepuden på maven (selvfølgelig ikke særlig varm)

INTET virker - og der vil bare ikke komme noget ud.. Dog klager hun stadig over ondt i maven (dog ikke siden vi er kommet hjem fra farmor og farfar)..

De har været obs på hende i vuggestuen, men det eneste de sagde var, at hun havde pruttet helt vildt i dag.

Har snakket med vores alm. læge, hun sagde vi skulle tage den med ro, og det skulle nok komme.. Synes bare ikke at Laura skal have så ondt, og være så ked (hun er ked i et stykke tid - når det presser på, ellers er der ikke noget - hun har ikke være ked i vuggestuen, kun ked hertil aften)

Hvad gør I mod hård mave?? - for synes sgu det er så synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

vitapigen

Laktulose virker her

Anmeld

3. december 2012

Lullaby

Vi har brugt termometermetoden når det virkelig har været problemfyldt.

Anmeld

3. december 2012

Nadia&Daniel

Lullaby skriver:

Vi har brugt termometermetoden når det virkelig har været problemfyldt.

Har også overvejet det kraftigt  

Anmeld

3. december 2012

Anja B. Nielsen

min søn lider meget af forstoppelse, jeg vil anbefale at i køber en pakke movicol junior. det er noget pulver som skal blandes op i 65ml væske kan drikkes kold og vandt. Der må gives op til 4 breve men start med et brev og hvis der ikke sker noget inden for 8 timer så giv et brev igen. det er håndkøb og koster 130kr for en pakke med 30 stykker i. Latoluse er os godt men mange lægere er gået over til movicilen da det ikek er vane dannene ligesom latolusen. håber du kan bruge mit råd.

Anmeld

3. december 2012

Nadia&Daniel

Anja B. Nielsen skriver:

min søn lider meget af forstoppelse, jeg vil anbefale at i køber en pakke movicol junior. det er noget pulver som skal blandes op i 65ml væske kan drikkes kold og vandt. Der må gives op til 4 breve men start med et brev og hvis der ikke sker noget inden for 8 timer så giv et brev igen. det er håndkøb og koster 130kr for en pakke med 30 stykker i. Latoluse er os godt men mange lægere er gået over til movicilen da det ikek er vane dannene ligesom latolusen. håber du kan bruge mit råd.

Tror faktisk at lægen snakkede om det.. Lillepigen sover nu - hun var så træt til sidst.. Men må købe det imorgen..

Kunne bestemt bruge dit råd, er virkelig på bar bund, intet virker

Anmeld

3. december 2012

Laulund87

Movicol! Det er ikke vanedannende og det virker helt fantastisk. Maria kan også blive forstoppet ind imellem og så giver vi hende lige et brev Movicol. Samme dag, eller den næste, er forstoppelsen ovre

Anmeld

3. december 2012

twinny

altså jeg ville nok stoppe med at give for meget mælk også næsten kun gå over til meget vand og lidt mælk i den periode, da vand også kan hjælpe lidt på vej.

god bedring til lille pigen.

Anmeld

3. december 2012

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Laura har ikke lavet i hendes ble i 3 dage (incl. i dag).. Hun klager over ondt i maven (i perioder), og græder virkelig meget over det. Vi har givet hende sveskemos (det plejer at virker rimelig hurtigt), frugtstand (figne - det plejer også at virke), pære, massere maven og lige nu har hun varmepuden på maven (selvfølgelig ikke særlig varm)

INTET virker - og der vil bare ikke komme noget ud.. Dog klager hun stadig over ondt i maven (dog ikke siden vi er kommet hjem fra farmor og farfar)..

De har været obs på hende i vuggestuen, men det eneste de sagde var, at hun havde pruttet helt vildt i dag.

Har snakket med vores alm. læge, hun sagde vi skulle tage den med ro, og det skulle nok komme.. Synes bare ikke at Laura skal have så ondt, og være så ked (hun er ked i et stykke tid - når det presser på, ellers er der ikke noget - hun har ikke være ked i vuggestuen, kun ked hertil aften)

Hvad gør I mod hård mave?? - for synes sgu det er så synd for hende

Jeg siger det igen-igen-igen: Drop stivelse (indtil maven er fin igen - så kan I trappe op). Ingen brød (rugbrød er OK), pasta, kartofler, ris.

Masser af grønsager, masser af vand.

Anmeld

3. december 2012

modesty

Anja B. Nielsen skriver:

Har du prøvet at droppe stivelsen i hans kost?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.