Hvem arrangerer polterabend??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Finemi

Jeg var til polterabend så sent som i sidste weekend - min halvsøster skulle giftes. Både familie og venner var med, vi var vist 13 i alt.
Personligt synes jeg at parret skal være adskilt det meste af dagen - evt. mødes for at indspille en cd eller lignende, og så skilles igen.

Til den her var de sammen hele dagen, og os der planglagde den havde lææænge diskuteret hvordan vi skulle skille dem hvis det var det vi skulle - her er det så ret relevant at nævne at min søster er kæreste - og skal giftes med - en pige, så det der med at dele dem, det kunne vi ikke helt lige gennemskue hvordan skulle gøres

Vi overaskede dem med morgenmad hjemme hos dem klokken 08.00.
Klokken 10.00 kom der en latterkonsulent og "lærte" os at grine, og derefter var der frokost på pizzaria hvor brudeparret skulle lave deres egen pizza, dernæst skulle de indspille en cd i et studie og til sidst gik turen hjem til dem igen, hvor der var gjort klar med mad til grillen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Claus22

[slettet af moderator]

Anmeld

19. juni 2012

Karina84

Claus22 skriver:

De fleste polterabends vil brud og gomm ikke mødes denne dag, men der er dog flere og flere eksempler på at brud og gom mødes om aftenen til deres polterabend. Det er blevet meget normalt. Hvis I får brug for inspiration til aktiviteter til jeres polterabend, kan I også se på: http://polterabendevent.dk Her er også mange sjove aktiviteter!

Fint nok at du vil reklamere for din hjemmeside, men behøver du hive ALLE gamle tråde op der har noget med polterabend at gøre? 

Anmeld

19. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.