Kloster skriver:
Hej piger.
Har I været til polterabend?
Hvem har arrangeret det?
Hvem er med på denne dag?
Er bruden og gommen sammen hele dagen ell kun om aftenen til en fælles fest ell ser de overhovedet ikke hinanden?
Bliver det arrangeret hver for sig? Altså gommens venner og brudens venner ell er det hele fælles...
Fortæl fortæl....
Der er åbenbart mange forskellige måder at gøre det på, så hvordan har I oplevet det??

Kloster
Er faktisk igang med at planlægge min storesøsters, som skal giftes 5 september.
Og holder polterabend for hende 25 juli.
Til at arrengere det er vi to af hendes veninder, vores mor og mig og vi har inviteret vores kusiner, hendes svigermor og svigerinder..
Vi bliver omkring 10-12 stk.
Hun er ikke til vilde ting, så vi har arrengeret at vi skal ud og spise brunch, så kommer der en håndlæser og læser vores alles hænder og så skal bruden og læseren have en halv times tid for sig selv..
Så går vi ned til Nyhavn, hvor vi har en aftale med en glaspuster, hvor hun så skal puste et par glad, som hun kan hente ved senere lejlighed

og så skal vi spise aftensmad og ja ved jo så ik hvad aftenen ender med..
Ved ikke hvad hendes kærestes venner/familie finder på og hvornår hans polterarbend bliver holdt, men de finder helt sikkert på noget vildt..
Knus mig, som ikke håber min søster forvilder sig ind på den her side, lige foreløbig
Anmeld