Var det forkert af mig?? Ang en ikk sød ved sønnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Muhmi

I mine øjne var det helt i orden det du gjorde... Jeg kunne finde på præcis det samme... Ingen skal mobbe min søn og så er jeg ligeglad med om det er et andet barn eller en voksen, jeg får en stor klump i maven når jeg ser hvordan min søn bare lader de ting han leger med blive taget ud af hænderne på ham og han så reagerer med at stå uforstående tilbage.... Jeg er lidt ked af at han er så blid, men alligevel må det jo betyde at vi har gjort noget rigtigt og ikke har lavet os et mobbemonster, men det ville nu være godt hvis han kunne sige fra... Og når tingene bliver taget fra ham og jeg ser det, så reagerer jeg så ved at sige nej til det andet barn og at han/hun skal aflevere tilbage fordi min søn legede med det stykke legetøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LevisMor skriver:

når man er på arbejde holder man øje og de er flere som jeg forstår det, så burde det ikke være noget problem, og jo jeg synes jeg har godt styr over de gamle når jeg er på arbejde...

Når jeg hentede mine børn i børnehaven, opfattede jeg det nu, som om jeg tog mig af barnet derfra, og at garderoben var et på-vej-ud-sted, som pædagogerne ikke behøvede at vogte. Ellers skulle de jo have en pædagog som fast vagtpost der i stedet for at lave noget med børnene på stuerne. 

Så selvfølgelig kan der ske ting og sager i garderoben, som man så som forælder må tage sig af - og nej, jeg synes ikke, det er heldigt at tage fat i armen på et andet barn, men omvendt er det i mine øjne noget, barnet ikke tager alvorlig skade af. Det samme kunne jo være sket på en legeplads eller lignende - jeg synes ikke, man som forælder skal tilkalde pædagogisk assistance i enhver situation. 

Anmeld

3. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LevisMor skriver:

når man er på arbejde holder man øje og de er flere som jeg forstår det, så burde det ikke være noget problem, og jo jeg synes jeg har godt styr over de gamle når jeg er på arbejde...

de løber nok ikke så stærkt som de små

Anmeld

3. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde ikke hentet en pædagog. Jeg vil mene at jeg er voksen nok til at kunne klare situationen hensigtsmæssigt. Jeg ville sige til drengen at han skal stoppe, da "navn" ikke vil have det. Jeg ville ikke tage fat i armen eller lignende.

For det meste er der sen eftermiddag kun to pædagoger til børnene. Det ville være ærgeligt hvis en skulle gå fra for at sidde og holde øje med garderoben.

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

I får det til og lyde som om jeg grab ham i armen men det gjorde jeg så ikk!!!

Anmeld

3. december 2012

FruStolpe

Jeg synes det er at handle helt korrekt.

Jeg vil i den grad håbe at hvis min datter nogensinde gør sådan, at der så er en mor/far der vil tage sig af det, og ikke vente på at der er en pædagog der har tid..... 

Mobning er aldrig okay, aldrig !!!!!

Anmeld

3. december 2012

L&V

Anonym skriver:

I får det til og lyde som om jeg grab ham i armen men det gjorde jeg så ikk!!!

Om det var blidt eller hårdt er underordnet da det er magtanvendelse og absolut ikke høre sig til

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Om det var blidt eller hårdt er underordnet da det er magtanvendelse og absolut ikke høre sig til

Men det høre til at han står og mobber min søn og er skide hård i sin kæft!! Ok

Anmeld

3. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Idag da jeg henter sønnen kan jeg ikk finde hans støvler og leder i leder og imens sidder min søn lille så stille ude ved hans gadarobe på en bænk og venter jeg høre flere gange en dreng stå ved min søn og ser også han hiver min søn ned af bænken og siger til min søn ha ha ha ha du tør jo ikk din lille møg unge han ville virkelig slås høre min søn sige flere gange stop så og vil sætte sig op imens ham drengen gør så min søn ikk kan jeg leder stadig efter de støvler og til sidst får eg bare nok af den dreng og går ja direkte ud og tager ham let i armen og siger så du færdig !! jeg er selv blivet mobbet og det sidder så dypt i mig hvad ville i ha gjordt ? Var det forkert af mig? Håber det i orden jeg er ano

jeg kan ikke se du har gjort noget galt..

er sikker på jeg kunne finde på det samme..især når du siger du ikke tog hårdt fat..

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

jeg kan ikke se du har gjort noget galt..

er sikker på jeg kunne finde på det samme..især når du siger du ikke tog hårdt fat..

Jeg havede slet ikk fat rørte ham ved armen kun jeg bliv bare så sårt over og se en anden tale og slå min søn alt jeg regerede sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.