Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: Jeg kunne ikke være mere enig. Det er absoult ikke i orden, at tage fat i armen eller råbe som en anden har gjort! Så må man henvende sig til personalet.
Jeg kunne ikke være mere enig. Det er absoult ikke i orden, at tage fat i armen eller råbe som en anden har gjort! Så må man henvende sig til personalet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LevisMor skriver: Næ... jeg synes det er godt du gjorde det, for pædagogerne lagde jo ikke mærke til en skid hvad der foregik og nogle skulle jo give drengen besked om at han ikke skal gøre dette... Der er en pige som er ½ år ældre end min søn og hun er efter min søn ligemeget hvad jeg gør, en dag sad jeg og kiggede og så skulle hun lige til at slå ham, så råbte jeg det gør du bare ikke ( hendes navn) hun kiggede på mig og gik ligeså stille væk.... der er bare ingen der skal slå min søn ligemeget hvem det er...
Næ... jeg synes det er godt du gjorde det, for pædagogerne lagde jo ikke mærke til en skid hvad der foregik og nogle skulle jo give drengen besked om at han ikke skal gøre dette...
Der er en pige som er ½ år ældre end min søn og hun er efter min søn ligemeget hvad jeg gør, en dag sad jeg og kiggede og så skulle hun lige til at slå ham, så råbte jeg det gør du bare ikke ( hendes navn) hun kiggede på mig og gik ligeså stille væk.... der er bare ingen der skal slå min søn ligemeget hvem det er...
Dustmuz skriver: jeg havde givet knægten en verbal skideballe.. jeg er ret ufølsom på det punkt.. hvis nogen mobber, så får de en verbal skideballe.. uanset om de er 5,15 eller 55..
jeg havde givet knægten en verbal skideballe..
jeg er ret ufølsom på det punkt..
hvis nogen mobber, så får de en verbal skideballe.. uanset om de er 5,15 eller 55..
Jeg tror jeg ville reagere på samme måde som dig, vi vil jo altid instiktivt passe på vores små poder, og sådan en lille møgunge har kun godt af at få hvordan man opfører sig..
Monica
Anonym skriver:Idag da jeg henter sønnen kan jeg ikk finde hans støvler og leder i leder og imens sidder min søn lille så stille ude ved hans gadarobe på en bænk og venter jeg høre flere gange en dreng stå ved min søn og ser også han hiver min søn ned af bænken og siger til min søn ha ha ha ha du tør jo ikk din lille møg unge han ville virkelig slås høre min søn sige flere gange stop så og vil sætte sig op imens ham drengen gør så min søn ikk kan jeg leder stadig efter de støvler og til sidst får eg bare nok af den dreng og går ja direkte ud og tager ham let i armen og siger så du færdig !! jeg er selv blivet mobbet og det sidder så dypt i mig hvad ville i ha gjordt ? Var det forkert af mig? Håber det i orden jeg er ano
Monica P skriver: Jeg tror jeg ville reagere på samme måde som dig, vi vil jo altid instiktivt passe på vores små poder, og sådan en lille møgunge har kun godt af at få hvordan man opfører sig.. Monica
Månsson skriver: Ku det ske personalet var optaget af noget andet? Går heller ikke ud fra at du opdager og ved absolut alt hvad der sker på din arbejdsplads.
Ku det ske personalet var optaget af noget andet? Går heller ikke ud fra at du opdager og ved absolut alt hvad der sker på din arbejdsplads.
når man er på arbejde holder man øje og de er flere som jeg forstår det, så burde det ikke være noget problem, og jo jeg synes jeg har godt styr over de gamle når jeg er på arbejde...
LevisMor skriver: J når man er på arbejde holder man øje og de er flere som jeg forstår det, så burde det ikke være noget problem, og jo jeg synes jeg har godt styr over de gamle når jeg er på arbejde...
J
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128