Dit grimmeste skolefoto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

tarkoflen

Åh jeg har vist vare aldrig været særlig god på billeder og min bedstemor har et ret skidt et hængende, dog i sit sommerhus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Troldemommi

Uha i 5 klasse fik vi taget skolefotos, min mor havde stået og lavet en fin kinafletning på mig om morgenen, men da min bedste veninde havde løsthængende hår ville jeg også have det, så jeg pillede den ud, nu er mit hår tykt og krøllet og derfor blev resultatet noget der lignede en afro på mit hoved

Monica- der fik jeg lige et lille morgengrin

Anmeld

4. december 2012

Kay

nogle af mine hænger hjemme ved min mor og far... men ik dem alle resten ved jeg ik hvor er.... det er ik noget jeg går og gemmer på

Anmeld

5. januar 2013

Lady Marion <3

KTP86 skriver:

Jeg er stadig splittet. Man burde egentlig ikke skamme sig over at have været så ugly,men at hænge det op virker alligevvel grænseoverskridene  Lady M,det ligner et sejt 80er billede ^^ Var billedet en overraskelse eller havde hun fået lov af dig? Kunne lige forestille mig hvor ubehageligt det må være at se det man betragter so sit ugly billede-et sted hvor andre end en selv ser det 

Havde da aldrig set du havde skrevet   det var en overraskelse kan du tro   Der lå det på min væg så alle kunne se det .. Totalt 80 er præcis   Men dengang syntes jeg at jeg var smart ..

Anmeld

6. januar 2013

Benjamins'mor

Har kun billeder med min søn hængende,

Anmeld

7. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lady Marion <3 skriver:

Oploader lige midt  må vi se dit ?

Syntes det er et fedt billede og slet ik grimt! Vh stine

Anmeld

7. januar 2013

frkanonym

har kun fra de store klasser.. så her er mit fra 8. klasse - var på ingen måde forberedt på, der skulle tages billeder den dag :0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

KTP86 skriver:

Jeg skal til at hænge billeder op i løbet af de næste dage, og jeg er så støt på det grimmeste skolefoto af migselv,et eller andet sted vil jeg gerne have det hængt op sammen med de andre,men det er bare så grimt. 

Dit grimmeste skolefoto..Altså..De ugly billeder fra teenagetiden,har du dem oppe at hænge eller ligge de gemt i en kiste i kælderen? ^^

puuuuuuuh, jeg håber ALDRIG ALDRIG jeg nogensinde støder på mit billede fra 7. klasse. Ej, hvor var jeg ked af det billede!

Anmeld

7. januar 2013

Isaac's mor

KTP86 skriver:

Jeg skal til at hænge billeder op i løbet af de næste dage, og jeg er så støt på det grimmeste skolefoto af migselv,et eller andet sted vil jeg gerne have det hængt op sammen med de andre,men det er bare så grimt. 

Dit grimmeste skolefoto..Altså..De ugly billeder fra teenagetiden,har du dem oppe at hænge eller ligge de gemt i en kiste i kælderen? ^^

Gemt langt væk..... Jesus, dem må ingen sgu se

Anmeld

7. januar 2013

Lady Marion <3

StineW79 skriver:

Syntes det er et fedt billede og slet ik grimt! Vh stine

Ha ha hvor er du sød , mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.