Dit grimmeste skolefoto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
20 svar
1 synes godt om
3. december 2012

KTP86

Jeg skal til at hænge billeder op i løbet af de næste dage, og jeg er så støt på det grimmeste skolefoto af migselv,et eller andet sted vil jeg gerne have det hængt op sammen med de andre,men det er bare så grimt. 

Dit grimmeste skolefoto..Altså..De ugly billeder fra teenagetiden,har du dem oppe at hænge eller ligge de gemt i en kiste i kælderen? ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

det kan jeg da ikke huske om jeg har... tænkt jeg har været så ung

men tror nu mere det var mit pas foto.... jeg var helt hvid i hovede og lignede en katten har hængt men mest fordi jeg var så syg og jeg skulle ha taget det billede...

men nu sjovt når minderne dukker frem

Anmeld

3. december 2012

AnneP

KTP86 skriver:

Jeg skal til at hænge billeder op i løbet af de næste dage, og jeg er så støt på det grimmeste skolefoto af migselv,et eller andet sted vil jeg gerne have det hængt op sammen med de andre,men det er bare så grimt. 

Dit grimmeste skolefoto..Altså..De ugly billeder fra teenagetiden,har du dem oppe at hænge eller ligge de gemt i en kiste i kælderen? ^^

Hihi mit er faktisk på facebook! Der er alle mine klassebilleder fra BH til 10 klasse  Tænk at man har set sådan ud! -Godt man ikke gør det mere!

Anmeld

3. december 2012

JS<3

Nope!! Mine er godt gemt væk i en kasse, jeg vil langt hellere pynte stuen med min smukke datter (:

Anmeld

3. december 2012

Kamulla

har mange syntes jeg... men har ikke billederne her, dem har min mor

Anmeld

3. december 2012

4kløver

Jeg har et fra bh tiden. Jeg gemmer det men hver gang finder manden det frem igen. Han mener de små skal se deres mor som lille. Gg.

Anmeld

3. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv trode lige at vi sku se dit " dårlige" billede  Det ku da være en sjov tråd!

Og for at svare på dit spørgsmål, så nej har ik mit værste billede oppe og hænge. Det ligger trygt og godt gemt væk hjemme ved min mor. Og der har det lagt siden det blev taget i 7 klasse, i 1993. Vh stine

Anmeld

3. december 2012

Lady Marion <3

KTP86 skriver:

Ha ha skægt du lige skriver det nu  Min datter har i dag lagt et af mine grimme skolefotos ud på facebook  Mine ligger ellers gemt væk i skuffen ,,

Anmeld

3. december 2012

Lady Marion <3

KTP86 skriver:

Oploader lige midt  må vi se dit ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2012

KTP86

Jeg er stadig splittet. Man burde egentlig ikke skamme sig over at have været så ugly,men at hænge det op virker alligevvel grænseoverskridene  Lady M,det ligner et sejt 80er billede ^^ Var billedet en overraskelse eller havde hun fået lov af dig? Kunne lige forestille mig hvor ubehageligt det må være at se det man betragter so sit ugly billede-et sted hvor andre end en selv ser det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.