julegave og lillebror's kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

blomst84

tarkoflen skriver:

Jeg ville da synes det var mærkeligt at få en gave fra nogen jeg aldrig havde mødt og som jeg ikke skulle holde jul med, og det er selvom jeg er voksen... Tror et barn ville finde det endnu mere mærkeligt

Ja måske... Jeg ville bare gøre det men jeg giver os gaver til mange forskellige børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Ciss

Jeg har prøvet lignende situationer - dog uden barn i billedet. Jeg har plejet at give en fælles gave lidt større end jeg almindeligvis ville give til en person. Nu regner jeg aldrig julegaverne ud i beløb, så lige hvor meget det har kostet aner jeg ikke.

Når det gælder datteren ville jeg have snakket med din bror om det. Siden du ikke har truffet hende, ser jeg det ikke som en selvfølge, at hun er på julegavelisten - hun har jo heller ikke truffet dig og ved ikke hvem du er.

Anmeld

3. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

En lille ting til moren - ingenting til pigen, som ikke ved, hvem I er. Så kan I jo altid have en lille ting med til hende, når I møder hende første gang. 

Anmeld

3. december 2012

Kris89

Mor og meget mere skriver:

En lille ting til moren - ingenting til pigen, som ikke ved, hvem I er. Så kan I jo altid have en lille ting med til hende, når I møder hende første gang. 

Anmeld

3. december 2012

Kay

har ik læst hele tråden... men kan kun svare for mig selv at jeg havde købt til den lille pige også og måske ik for lige så meget til kæresten... men jeg havde nok i stedet fundet en fælles gave til dem som en biograf tur og evt et gavekort til resturant eller sådan noget

Anmeld

3. december 2012

henh01

Jeg har ikke læst de andres svar, men jeg synes ikke nødvendigvis du behøver købe for det samme som til din bror.

MHT om du skal købe en gave til hendes barn, så ville jeg købe en lille ting for en 50-100 kr. Det er super svært at komme ind i en familie når man har et barn i forvejen og jeg er sikker på at det trods alt vil betyde rigtig meget for kæresten at vide at I acceptere at hun har et barn. Det er jo et ret godt symbol for en accept at I viser I har tænkt på hendes datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.