julegave og lillebror's kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Team Putte

tarkoflen skriver:

F

Jeg ville da synes det var mærkeligt at få en gave fra nogen jeg aldrig havde mødt og som jeg ikke skulle holde jul med, og det er selvom jeg er voksen... Tror et barn ville finde det endnu mere mærkeligt

Tror ik det er mærkeligt for et barn på 3.. I den alder er en gave jo bare en gave mere Men når hun ik kender dem ja så ved hun heller ik hvad hun går glip af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

banana3

Team Putte skriver:

Du skrev bare begge derfor jeg er uenig.. Moderen skal da have en gave men om det er en gave selv eller en større fælles gave ser jeg intet problem i Gave skal der til, så langt er vi enige

Jeg får vidst heller ikke formuleret mig rigtig så, jeg synes også datteren skal have en lille ting

Hov hov hov, nu kan jeg lige se at datteren IKKE skal holde jul sammen med dem, så synes jeg måske heller ikke det er nødvendigt, men havde i set hende, så synes jeg

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

banana3 skriver:

Jeg får vidst heller ikke formuleret mig rigtig så, jeg synes også datteren skal have en lille ting

Hov hov hov, nu kan jeg lige se at datteren IKKE skal holde jul sammen med dem, så synes jeg måske heller ikke det er nødvendigt, men havde i set hende, så synes jeg

Selvfølgelig skulle datteren have haft gave hvis hun var med juleaften

Anmeld

3. december 2012

banana3

Team Putte skriver:

Selvfølgelig skulle datteren have haft gave hvis hun var med juleaften

Oplever desværre tit at jeg åbenbart ikke læser det hele

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

banana3 skriver:

Oplever desværre tit at jeg åbenbart ikke læser det hele

Hehe

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Team Putte skriver:

Tror ik det er mærkeligt for et barn på 3.. I den alder er en gave jo bare en gave mere Men når hun ik kender dem ja så ved hun heller ik hvad hun går glip af

Tjah det kan godt være, at en gave er en gave, tænker bare at små børn slet ikke kan kapere alle de gaver de får i forvejen, så tænker det er unødvendigt! Så hellere give hende en lille ting, første gang l møder hende

Jeg har faktisk besluttet mig for i år, at det er mine veninder og ikke deres børn, der får gaver af mig, børnene mangler ikke noget og bliver så overvældet af alle de gaver,så det bliver mor der bliver forkælet fra mig

Men det er jo forskelligt hvordan man ser på det

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

tarkoflen skriver:

Tjah det kan godt være, at en gave er en gave, tænker bare at små børn slet ikke kan kapere alle de gaver de får i forvejen, så tænker det er unødvendigt! Så hellere give hende en lille ting, første gang l møder hende

Jeg har faktisk besluttet mig for i år, at det er mine veninder og ikke deres børn, der får gaver af mig, børnene mangler ikke noget og bliver så overvældet af alle de gaver,så det bliver mor der bliver forkælet fra mig

Men det er jo forskelligt hvordan man ser på det

Se det er jo en helt anden grund end at det er mærkeligt

Og så er vi da helt enige

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Team Putte skriver:

Se det er jo en helt anden grund end at det er mærkeligt

Og så er vi da helt enige

Det var nok en kluntet måde at forsøge at forklare mig på, men godt du forstod mig i 2. omgang

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

tarkoflen skriver:

Det var nok en kluntet måde at forsøge at forklare mig på, men godt du forstod mig i 2. omgang

Anmeld

3. december 2012

mn

Anonym skriver:

Min lillebror har fået sig denne kæreste, som så skal med over til os og holde jul i år... Vi har aldrig mødte hende, så det er første gang vi skal se hende - de har kendt hinanden i et lille år ca... Nå, men nu til mine spørgsmål:

1. Skal vi give hende for samme beløb som min bror vil få - er ret sikker på at de gør det denne vej...
  2. Hun har en datter på 3 år, som ikke kommer med til jul hos os, men der står ønsker til hende på den ønskeseddel jeg har fået på mail fra min bror - skal vi købe til hende???

Mvh. hende der er i tvivl - men som jo gerne vil byde bror's 2 piger velkommen i familien 

jeg tænker barnet skal have en lille ting og så skal din bror og hans kæreste have en fællesgave, mest fordi jeg tænker hvis i aldrig har mødt hende ved i vel heller ikke rigtig hvad hun skal have i gave, så er det da bedre og give en gave som er en oplevelse sammen eller evt. en oplevelse med hele jeres familie, så hun føler sig velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.