Det lyder umiskendeligt som mig, da jeg var 16.. Hold nu fast, der er god nok smæk på hende hva?
Jeg synes det er rigtig fint du har snakket med din kæreste om dine bekymringer, og at han vil tage en snak med deres forældre.
Jeg har svært ved at se hvad du ellers kan gøre. Hvis du har et rigtig rigtig godt forhold til dine svigerforældre kan du evt. være med til at tage snakken med dem, ellers tror jeg det er bedst ikke at blande sig.
Ikke kun fordi det måske kan føles som et angreb på dine svigerforældre, som du siger har de haft 5 teenagere og de mener måske deres metode er den bedste, men også fordi den søster risikerer at flippe ud, hvis hun hører du har blandet dig. Og det kan tage rigtig lang tid at genoprette et godt forhold, især hvis hun i forvejen er en hysterisk 16-årig.. (Jeg har indgående kendskab til hysteriske 16-årige, jeg opførte mig som én i årevis
)
Jeg ved ikke helt om det gav mening, men jeg håber det da bliver bedre for jer, og især hende, det er formentlig heller ikke sjovt for hende at være så rasende og utilpas. 
Anmeld