Runs in the family...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Smølf

Ja sådan lidt....

Min far er læge
Min bror er læge
Min mand er læge.............. og....
om 9 mdr er jeg læge..

Der bliver snakket en del fagsnak over middagsbordet.... Ug over det rummer den nære familie en Lærer, en levnedsmiddelingeniør og en social-og sundhedsassistent.

KH Neta

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

AstridM

Ikke rigtig men IT løber i blodet.

Min far har et IT firma (blandt andet), min søster er uddannet network og security og er IT chef hos min far, jeg er udd. programør, min svoger er IT ingeniør, min mand grafisk webdesigner og programør. Min svogers to brødre er IT folk.
Min mors bror er IT mand.

Ellers er det kvantefysikere,  en lærer, en arkitekt, og en advokat..

Min mor er syg og sidder hjemme

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Netapige skriver:

Ja sådan lidt....

Min far er læge
Min bror er læge
Min mand er læge.............. og....
om 9 mdr er jeg læge..

Der bliver snakket en del fagsnak over middagsbordet.... Ug over det rummer den nære familie en Lærer, en levnedsmiddelingeniør og en social-og sundhedsassistent.

KH Neta

Wauw en veluddannet familie!! Ikke en eneste ærlig  jord- og betonarbejder i syne

Anmeld

9. juni 2009

Kloster

Hej.

Vi har rigtig mange håndværkere i familien. Nærmest ene forskellige slags.
Det er lidt sjovt at se, hvad det unge menneske i familien egentligt vil uddanne sig til, da der ikke er to der har samme uddannelse

Min mor er lige kommet ind på samme plejehjem, som jeg selv er på... Som ufaglært. Det er vist det nærmeste, vi kommer ens arbejde. Hun er nemlig udlært skovarbejder

Kloster

Anmeld

9. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Min farmor (uudannet), min mor og min moster er gogger. Min bedstemor var og jeg er indenfor sundhedssektoren.

På mandens side er mormor, mor og moster og onkel i sundhedssektoren.

Anmeld

9. juni 2009

Miamaja

ja, min mand er retsadvokat og hans far er retsadvokat og hans bror er ...retsadvokat hans mor er larer og hans to sostre er larere.. hmmm

Anmeld

9. juni 2009

Pia.

Hmmm... Tja.... lidt kan man vel godt sige... min søster og jeg er begge SSH'er og min mor er ved at tage uddannelsen som SSH'er
Min kusine er SSH'er og min anden kusine er Pædagog... så ja vi arbejder alle sammen med mennesker... - lige på udtagen af min far - han er miljø og kloakmester for Kommunen...

Jeg har så stort set aldrig brugt min uddannelse - men stadig arbejdet med mennesker... Vil bare hellere arbejde med de små børn frem for de ældre mennesker...

Knus Pia.

Anmeld

9. juni 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Nej ikke her.
Mine forældre er lærere, og jeg er snart (om et halvt år) jurist.
Vi har ingen jurister i familien.... endnu...

Kram fra Line - der er halvvejs i eksamenerne for denne omgang.

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Slet heller ikke her...

Min mor er sygeplejerske, min far er maskinchef på slæbebåd, min storebror er uddannet smed, men arbejder som pædagogmedhjælper og jeg har en bachelor i erhvervsjura, og arbejder som revisor og læser cand.merc.aud.  

Det der kommer tættest er at min mors bror er øre-næse-halslæge, min mor og min tante (mors brors kone) er øre-næse-halssygeplejersker og min kusine (mors brors datter) er også sygeplejerske. Min fætter  (mors brors søn)falder dog udenfor som ejendomsmægler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.