Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kicha skriver: Vægten siger ca 21 - tror du der er ok m en halv?
Vægten siger ca 21 - tror du der er ok m en halv?
Når man knuser en tablet, så virker de altså ikke som de skal, det er svært at dosere korrekt og det smager heller ikke godt (medmindre man blander det med f.eks. yoghurt)
Pamol har lavet nogle smeltetabletter der smager af banan, dem er der mange børn som er glade for.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
panodil stik pille og daniel er 2½
Prøv med Pamol Flash. Vi kan normalt ikke få noget medicin i vores datter (som er 8 år). Men sådan en pille blander vi med lidt saft i en teske, og så ryger det ned.
Moma skriver: Prøv med Pamol Flash. Vi kan normalt ikke få noget medicin i vores datter (som er 8 år). Men sådan en pille blander vi med lidt saft i en teske, og så ryger det ned.
vil jeg købe idag Tak
gokkelok skriver: Når man knuser en tablet, så virker de altså ikke som de skal, det er svært at dosere korrekt og det smager heller ikke godt (medmindre man blander det med f.eks. yoghurt) Pamol har lavet nogle smeltetabletter der smager af banan, dem er der mange børn som er glade for.
nå for søren Tak for råd - smutter på apotekt idag
Børnepanodil som stikpille, han er 14 mdr, vejer godt 11,5kg!
Har endnu ikke givet min datter febernedsættende fordi det kan gøre ondt værre, tænker på feberkramper. Men skulle jeg give det ville det være børnepanodil og ville nok lige tage en samtale med lægen for at være sikker på at give det "korrekte".
Min datter er 15 måneder.
/Fenja
Fenja09 skriver: Har endnu ikke givet min datter febernedsættende fordi det kan gøre ondt værre, tænker på feberkramper. Men skulle jeg give det ville det være børnepanodil og ville nok lige tage en samtale med lægen for at være sikker på at give det "korrekte". Min datter er 15 måneder. /Fenja
Valle81 skriver: Ja det må de gerne, de, er det samme i, det er kun dosis af parcematol er er anderledes, og små børn må kun få er det 125 hvor voksne jo må få 2x500, så alt efter hvor stort barnet er så en kvart eller en halv
Ja det må de gerne, de, er det samme i, det er kun dosis af parcematol er er anderledes, og små børn må kun få er det 125 hvor voksne jo må få 2x500, så alt efter hvor stort barnet er så en kvart eller en halv
Man skal bare være opmærksom på, at når man deler en pille, må man kun dele den hvis den har en delekærv. Det kan derfor være svært at dele den i kvarte da det ikke er alle piller der har delkærv på kryds. Man kan nemlig ikke vide helt præcist hvor i pillen det aktive stof sidder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128