Febernedsættende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.012 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. december 2012

PernilleogLouis

Hvad giver du dit barn hvis han/hun skal have noget febernedsættende? Og hvad er alderen på barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

serinasmor

kicha skriver:

Hvad giver du dit barn hvis han/hun skal have noget febernedsættende? Og hvad er alderen på barnet?

børnepanodil (den flydende).. hun er snart 3 år ...

Anmeld

2. december 2012

K&S

kicha skriver:

Børnepanodil som stikpiller - Anton er 2 år

Anmeld

2. december 2012

Valle81

Enten panodil som stikpille eller så tager jeg en kvart eller halv alm panodil og knuser mellem to teskeer og blander med lidt yoghurt

Anmeld

2. december 2012

anynom

kicha skriver:

Flydende panodil og Isabel er lige blevet et år

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

serinasmor skriver:

børnepanodil (den flydende).. hun er snart 3 år ...

drikker hun det udn problemer? Min dreng hader det desværre - har prøvet at gemme det lykkes ik

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

K&S skriver:

Børnepanodil som stikpiller - Anton er 2 år

Det er også det vi plejer men det vil han heller ik ha mere 

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

Valle81 skriver:

Enten panodil som stikpille eller så tager jeg en kvart eller halv alm panodil og knuser mellem to teskeer og blander med lidt yoghurt

Er det ok at bruge de alm? Min dreng vil hverken det ene eller det andet - syns bare når det er feber i længere tid så ville det være rart hvis han ku få lidt til natten. Han har haft feber siden fredag 

Anmeld

3. december 2012

Valle81

kicha skriver:

Er det ok at bruge de alm? Min dreng vil hverken det ene eller det andet - syns bare når det er feber i længere tid så ville det være rart hvis han ku få lidt til natten. Han har haft feber siden fredag 

Ja det må de gerne, de, er det samme i, det er kun dosis af parcematol er er anderledes, og små børn må kun få er det 125 hvor voksne jo må få 2x500, så alt efter hvor stort barnet er så en kvart eller en halv

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

Valle81 skriver:

Ja det må de gerne, de, er det samme i, det er kun dosis af parcematol er er anderledes, og små børn må kun få er det 125 hvor voksne jo må få 2x500, så alt efter hvor stort barnet er så en kvart eller en halv

Vægten siger ca 21 - tror du der er ok m en halv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.