Juleaften ? Hvad skal jeg gør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Hold da op - nogle gange er jeg altså meget glad for min familie ikke holder jul, så er det meget nemmere

Til ts - har ikke noget råd, vil bare give et  (selvom det ikke hjælper det store)

Off topic, men hvorfor holder din familie ikke jul? Hvis jeg må spørge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Nadia&Daniel

M (: skriver:

Off topic, men hvorfor holder din familie ikke jul? Hvis jeg må spørge.. 

Mine forældre (og familie) er Jehovas vidner - så her er det kun svigerfamilien som holder jul..

Anmeld

2. december 2012

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Mine forældre (og familie) er Jehovas vidner - så her er det kun svigerfamilien som holder jul..

Holder du, din mand og Laura så jul hos svigerfamilien hvert år? Eller fejrer I ikke jul? 

Anmeld

2. december 2012

TeamRocket

Åh jeg hader det der julekaos, hvert år bliver den del af familien vi ikke kan komme til, dybt skuffede og sure og spiller samvittighedskortet. Jesus! Synes det er så strengt for vi gør jo vores bedste for at ingen bliver snydt- men man kan altså ikke være flere steder på en gang. Et år aflyste vi helt og blev hjemme- hyggeligeste jul vi har haft! :-)

Anmeld

2. december 2012

Nadia&Daniel

M (: skriver:

Holder du, din mand og Laura så jul hos svigerfamilien hvert år? Eller fejrer I ikke jul? 

Vi er bare hos Daniel's forældre hver år (mine forældre og familie bor næsten alle i Jylland).. Så spiser vi god mad, og Laura får gaver af min svigerfamilie..

Anmeld

2. december 2012

Mettefpigen

Lige nøjagtig derfor jeg holder jul HJEMME også kan folk komme hvis de har lyst......
Synes du skal gøre det du har lyst til, også sige til de andre at hvis de har et problem så er det bare ærgeligt...

Anmeld

2. december 2012

MyLove E

FruK skriver:

Jeg synes det er tarveligt og ikke særlig voksent af din mor af brokke sig og give dig dårlig samvittighed. 

Jeg har selv et skilsmissebarn, og han skal selvfølgelig holde med sin far og stedmor hvert andet år - uden at hverken jeg eller hans mormor brokker sig over det. I stedet hygger vi d. 23. de år, hvor vi ikke har d. 24. med ham. Min mor har ikke anden familie, så hun har i øvrigt ofte været alene d. 24. de år. Uden brok. 

Jeg synes også at du skal gøre som du plejer, og så sige til din mor at I laver noget julehygge med hende en anden dag. Du skal ikke have dårlig samvittighed - det er altså de færreste der kan være sammen med hele familien hvert eneste år - de fleste er nødt til at dele det op på en eller anden måde. Thats life! Din mor får d. 24. igen til næste år. 

Det er derfor jeg føler jeg er nød til at være voksen.

Det skal lige siges at der hvor min mor holder jul er min mormor også og hun vil jo også gerne holde jul med ham.

ja og så har jeg forresten ikke min far mere. Han døde for ti år siden:-(

Anmeld

2. december 2012

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Vi er bare hos Daniel's forældre hver år (mine forældre og familie bor næsten alle i Jylland).. Så spiser vi god mad, og Laura får gaver af min svigerfamilie..

Er du også Jehovas ??

Anmeld

2. december 2012

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Det er da også en fin løsning.. Er du stadig Jehovas Vidne? Du behøver ikke svare, hvis du ikke vil.. 

Anmeld

2. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor og meget mere skriver:

Jeg synes, din mor er urimelig. Hun havde den første jul med sit barnebarn, nu er det ikke hendes tur, og næste år forstår han mere endnu. I øvrigt kunne I også have valgt en model, hvor I fejrede alene med din svigerfamilie, og så ville det kun være hvert tredje år, hun så ham juleaften - jeg synes ikke, hun kan være bekendt at prøve at give dig dårlig samvittighed, når du bare prøver at tilgodese alle. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.