Børn i Dp og vuggestue-hvor lange dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Eddy

Endnu engang tak for svarerne..

Synes selv at det er lidt lange dage men tror vi har fundet en løsning..

Manden hender datteren ca 15:30 to dage i ugen og så henter jeg hende 15:45 to dage i ugen og om fredagen kl 14:45 (har fået et par timer mindre i ugen så det bedre kan hænge sammen)

Så håber vi det kommer til at funke

Ha en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

HeidiØ

Eddy skriver:

Endnu engang tak for svarerne..

Synes selv at det er lidt lange dage men tror vi har fundet en løsning..

Manden hender datteren ca 15:30 to dage i ugen og så henter jeg hende 15:45 to dage i ugen og om fredagen kl 14:45 (har fået et par timer mindre i ugen så det bedre kan hænge sammen)

Så håber vi det kommer til at funke

Ha en dejlig dag

Pyha en jungle, godt I har fundet en løsning for lillemusen!

Jeg synes altså det er lidt strengt at sige det er alt for meget hun er afsted, hvis det blev sådan du først havde skrevet.. man kan skisme da ikke ha deltidsjob, være ledig, eller studere allesammen! Øv altså.. har da nærmest dårlig samvittighed på forhånd, når jeg får job og hvis det blir butik - skal da ihvertfald ikke ha skrevet noget herinde

KNUS

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

HeidiØ skriver:

Jeg synes altså det er lidt strengt at sige det er alt for meget hun er afsted, hvis det blev sådan du først havde skrevet.. man kan skisme da ikke ha deltidsjob, være ledig, eller studere allesammen! Øv altså.. har da nærmest dårlig samvittighed på forhånd, når jeg får job og hvis det blir butik - skal da ihvertfald ikke ha skrevet noget herinde

KNUS

Hun spørg jo selv - jeg kan ikke se nogen der prøver at give hende dårlig samvittighed - jeg syns folk netop skriver at selvom de syns det er lang tid så er det sådan det er og at hun ikke skal have dårlig samvittighed. Som jeg har skrevet så ville jeg syns det var en lang dag for mit barn men sådan er det jo for nogen og der er ikke grund til dårlig samvittighed. 

Anmeld

3. december 2012

HeidiØ

kicha skriver:

Hun spørg jo selv - jeg kan ikke se nogen der prøver at give hende dårlig samvittighed - jeg syns folk netop skriver at selvom de syns det er lang tid så er det sådan det er og at hun ikke skal have dårlig samvittighed. Som jeg har skrevet så ville jeg syns det var en lang dag for mit barn men sådan er det jo for nogen og der er ikke grund til dårlig samvittighed. 

Nej nej, det var nu heller ikke mintet på nogle Har godt læst at folk laver et "men.." man skal jo heller ikke lave et indlæg hvis ikke man vil ha svar i både øst og vest

Det fremgår self heller ikke i mit indlæg at Eddy er en af mine bedste barndomsveninder, derfor det er skrevet i den tone, tror jeg .. Så det er vidst My bad..

Anmeld

3. december 2012

PernilleogLouis

HeidiØ skriver:

Nej nej, det var nu heller ikke mintet på nogle Har godt læst at folk laver et "men.." man skal jo heller ikke lave et indlæg hvis ikke man vil ha svar i både øst og vest

Det fremgår self heller ikke i mit indlæg at Eddy er en af mine bedste barndomsveninder, derfor det er skrevet i den tone, tror jeg .. Så det er vidst My bad..

så er vi nok enige alligevel god dag

Anmeld

5. december 2012

Eddy

HeidiØ skriver:

KNUS

Ja lidt af en jungle.. men hun er i dp fra 7:15-15:45 (senest 15:45) har fri kl 15:30 og fredag blir hun hentet 14:45 hvor jeg har fri kl. 14:30.. Det skal nok gå ellers må vi lave det om.. Hun sover minimum 3 timer om dagen hos dp så det er ikke så længe igen hun er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.