Storms-Mor skriver:
Han taler så grimt til mig og så han bet mig om at lade ham være.. Jeg står uden et sted at bo - så r ved at finde en lejlighed og skal købe nye møbler.. HADER at det ri julen .. Elsker normalt julen men har slet ikk overskud til julen pga alt det her
Havde så meget håbet at vi ikk endte i det her og så smider han bare bomben.. 
Har det SÅ træls..
Hvor lyder det bare RIGTIG dejligt at du har forkælet dig selv og ikk mangler ham.. Gid jeg havde det sådan..
Hvor er han fej! Han burde skamme sig! Det skal du heller ikke være en del af! Lyder usundt

har du veninder/familie du kan bo hos så? Fdu fortjener slet ikke sådan en tur, det er der ingen der gør? Men hvorfor opføre han sig sådan???
~Ja! Sådan havde jeg det ogsl med min eks, troede på det og så *BOOOM*! Frygtelig følelse i maven og rende rundt med.

Det lyder forkert at jeg ikke mangler ham for det gør jeg da! Men med alæe de gange jeg har grædt over ham og følt mig trådt på, da kan jeg ikke græde ovet det her hele tiden, det sker, savner ham da hos mig!

men savner ikke vores evige kampe.. han må svede lidt..giver ham tid og kontakter ham ikke!! Nyder veninderne og mun familie og prøver få det bedste ud af det, og julen!!
Anmeld