Så sluttede det :( !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Det gør mig ondt! Det er slet ikke rart & jeg er stille og rolig begyndt at indse det?! Underligt nok, er det ikke hårdt for mig lige nu! Og det er fordi jeg har forkælet mig selv idag, ordnet hår og pussede om mig sev!
I havde også meget mere sammen end vi havde så kan slet ikke forklare mig andet end at jeg syntes det lyder frygteligt!
Vi skal 100% nok komme igennem det!! der er en til os begge derude som forjener os nu skal julen bare nydes! Og så vil jeg begynde at træne og forkæle mig selv! I dit sted ville jeg rigtig hygge med mit barn og glæde mig ove det.. er du glad er han glad
~jeg får også mine tudedage når jeg mangler ham hvilket jeg gør! Og så hvis han kommer tilbage så ved jeg ikke om jeg kan igen!
~Ønsker jer kun alt det bedste .

Han taler så grimt til mig og så han bet mig om at lade ham være.. Jeg står uden et sted at bo - så r ved at finde en lejlighed og skal købe nye møbler.. HADER at det ri julen .. Elsker normalt julen men har slet ikk overskud til julen pga alt det her

Havde så meget håbet at vi ikk endte i det her og så smider han bare bomben..

Har det SÅ træls..

Hvor lyder det bare RIGTIG dejligt at du har forkælet dig selv og ikk mangler ham.. Gid jeg havde det sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Han taler så grimt til mig og så han bet mig om at lade ham være.. Jeg står uden et sted at bo - så r ved at finde en lejlighed og skal købe nye møbler.. HADER at det ri julen .. Elsker normalt julen men har slet ikk overskud til julen pga alt det her

Havde så meget håbet at vi ikk endte i det her og så smider han bare bomben..

Har det SÅ træls..

Hvor lyder det bare RIGTIG dejligt at du har forkælet dig selv og ikk mangler ham.. Gid jeg havde det sådan..

Hvor er han fej! Han burde skamme sig! Det skal du heller ikke være en del af! Lyder usundt har du veninder/familie du kan bo hos så? Fdu fortjener slet ikke sådan en tur, det er der ingen der gør? Men hvorfor opføre han sig sådan???
~Ja! Sådan havde jeg det ogsl med min eks, troede på det og så *BOOOM*! Frygtelig følelse i maven og rende rundt med.
Det lyder forkert at jeg ikke mangler ham for det gør jeg da! Men med alæe de gange jeg har grædt over ham og følt mig trådt på, da kan jeg ikke græde ovet det her hele tiden, det sker, savner ham da hos mig! men savner ikke vores evige kampe.. han må svede lidt..giver ham tid og kontakter ham ikke!! Nyder veninderne og mun familie og prøver få det bedste ud af det, og julen!!

Anmeld

2. december 2012

Moar2011

Hvor er han fej! Han burde skamme sig! Det skal du heller ikke være en del af! Lyder usundt har du veninder/familie du kan bo hos så? Fdu fortjener slet ikke sådan en tur, det er der ingen der gør? Men hvorfor opføre han sig sådan???
~Ja! Sådan havde jeg det ogsl med min eks, troede på det og så *BOOOM*! Frygtelig følelse i maven og rende rundt med.
Det lyder forkert at jeg ikke mangler ham for det gør jeg da! Men med alæe de gange jeg har grædt over ham og følt mig trådt på, da kan jeg ikke græde ovet det her hele tiden, det sker, savner ham da hos mig! men savner ikke vores evige kampe.. han må svede lidt..giver ham tid og kontakter ham ikke!! Nyder veninderne og mun familie og prøver få det bedste ud af det, og julen!!

Sikke en sej styrke du har - du r allerede længere end jeg i denne process ..

Han ku ikk ha mere at han ikk fik det sidste ord og han ikk var hovedet i familien..
Han køber min del i huset og jeg blir gæld fri og finder en lejlighed da jeg r under uddannelse..

jeg får aldrig min tilbage så meget hader han mig åbenbart

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

KKa

Sikke en sej styrke du har - du r allerede længere end jeg i denne process ..

Han ku ikk ha mere at han ikk fik det sidste ord og han ikk var hovedet i familien..
Han køber min del i huset og jeg blir gæld fri og finder en lejlighed da jeg r under uddannelse..

jeg får aldrig min tilbage så meget hader han mig åbenbart

Kan i snakke om det , det er i mit hoved ikke grund nok til at smide det helr væk???
prøv giv ham ro og tid..nytter ikke at overfuse ham med smser, ej han må godt passe sig selv...
min eks kontaktede mig hertil aften jo, jeg var stærk og lod ham ikke bare komme ind i varmen igen! Nix..det var hans beslutning ig en retter jeg mig efter .nu skal vi have fundet ud af noget med lejligheden, så der skal jeg være stærk og ikke falde for hans kønne brune øjne! så græder jeg når jeg har brug for det og så er en lettelse bagefter ! Han behøver ikke se det gør ondt på mig...eller når jeg har det godt

Anmeld

3. december 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Kan i snakke om det , det er i mit hoved ikke grund nok til at smide det helr væk???
prøv giv ham ro og tid..nytter ikke at overfuse ham med smser, ej han må godt passe sig selv...
min eks kontaktede mig hertil aften jo, jeg var stærk og lod ham ikke bare komme ind i varmen igen! Nix..det var hans beslutning ig en retter jeg mig efter .nu skal vi have fundet ud af noget med lejligheden, så der skal jeg være stærk og ikke falde for hans kønne brune øjne! så græder jeg når jeg har brug for det og så er en lettelse bagefter ! Han behøver ikke se det gør ondt på mig...eller når jeg har det godt

Har SVÆRT ved at lade min være - finder altid en grund til at kontakte ham , og nu han bet mig om at lade ham være..

Han tror ikk på os mere og vil finde lykken et andet sted..

Hvor er du da bare stærk ! Hva skrev han så til dig?
Har han os fået nok af jeres forhold?

Anmeld

3. december 2012

MorDk

Du får en KÆMPE krammer herfra ♥ Det trænger du i dén grad til

Anmeld

6. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja! men den rette skal nok komme!! <3

Lige præcis og sikkert når man mindst venter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.