Så sluttede det :( !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.690 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Anonym trådstarter

Så sluttede mit forhold !
Nu er jeg efterladt i vores lejlighed og tuder uafbrudt! Alt er tomt!! Efter 3 år er det så svært! Hvor skal man dog gøre af sig selv! Elsker ham og han gik fra mig...vil ikke kæmpe for ham!!!!!!! nægter jeg.. vil have han kommer til mig så, vil ikke såres mere...
~øvbøv! *heldigvis*ingen børn!
Knust hjerte, og ensom!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Sildefisk

Det en bitch men selvom det er pissehårdt nu,- vil de lysere tider komme og du vil finde dig en rigtig mand

Anmeld

2. december 2012

tankai

Anonym skriver:

Nu er jeg efterladt i vores lejlighed og tuder uafbrudt! Alt er tomt!! Efter 3 år er det så svært! Hvor skal man dog gøre af sig selv! Elsker ham og han gik fra mig...vil ikke kæmpe for ham!!!!!!! nægter jeg.. vil have han kommer til mig så, vil ikke såres mere...
Knust hjerte, og ensom!

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Sildefisk skriver:

Det en bitch men selvom det er pissehårdt nu,- vil de lysere tider komme og du vil finde dig en rigtig mand

Taak ! . det håber jeg da.. elsker min eks, så det kommer til at tage tid!! Og så lige her ii julen øvbøv!! Men bliver stærkere af det. det er jo ikke første gang

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

taak!

Anmeld

2. december 2012

Pige2009

Hvor træls Du kommer styrket ud på den anden side, selvom tingene lige nu ser håbløst ud...

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

retrettsskskaHvor træls Du kommer styrket ud på den anden side, selvom tingene lige nu ser håbløst ud...

Ja! men den rette skal nok komme!! <3

Anmeld

2. december 2012

lycly

Øv det er aldrig sjovt at afslutte et forhold. Håber du har nogle venner/familie der kan støtte dig lidt

Men han var åbenbart ikke den rette for dig, så ham har du stadig til gode!

Anmeld

2. december 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Knust hjerte, og ensom!

Jeg føler med dig - r selv blevet forladt for tre uger siden !
Det r UFATLIGT hårdt og jeg tuder endnu uafbrudt og det hårdeste r at det kun mig der vil have ham og ikk omvendt
Har svært ved at forstå det vi har en søn og havde været samm i 2 1/2 år og lige købt hus..

MEN vi bliver stærkere af det os to , vi ska bare lige over på den anden side .. (Selvom jeg pt ikk kan se mig selv blive glad igen)

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Jeg føler med dig - r selv blevet forladt for tre uger siden !
Det r UFATLIGT hårdt og jeg tuder endnu uafbrudt og det hårdeste r at det kun mig der vil have ham og ikk omvendt
Har svært ved at forstå det vi har en søn og havde været samm i 2 1/2 år og lige købt hus..

MEN vi bliver stærkere af det os to , vi ska bare lige over på den anden side .. (Selvom jeg pt ikk kan se mig selv blive glad igen)

Det gør mig ondt! Det er slet ikke rart & jeg er stille og rolig begyndt at indse det?! Underligt nok, er det ikke hårdt for mig lige nu! Og det er fordi jeg har forkælet mig selv idag, ordnet hår og pussede om mig sev!
I havde også meget mere sammen end vi havde så kan slet ikke forklare mig andet end at jeg syntes det lyder frygteligt!
Vi skal 100% nok komme igennem det!! der er en til os begge derude som forjener os nu skal julen bare nydes! Og så vil jeg begynde at træne og forkæle mig selv! I dit sted ville jeg rigtig hygge med mit barn og glæde mig ove det.. er du glad er han glad
~jeg får også mine tudedage når jeg mangler ham hvilket jeg gør! Og så hvis han kommer tilbage så ved jeg ikke om jeg kan igen!
~Ønsker jer kun alt det bedste .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.