frygt! :( hvad burde jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

TeamRocket

Altså jeg ville også stejle fuldstændig hvis min mand græd og bebrejede mig jeg heller ville ud med vennerne end glo tv. Selfølgelig er det barnligt at håndtere det på den måde han gjorde hvis i havde en aftale, men han er 18 år, så meget erfaring har han nok ikke bag sig endnu. Ikke at det er okay, jeg ville aldrig orke sådan noget drama. Men, du gjorde det nok lettere for ham ved at græde, der er ikke noget værre end tøser der tror de kan spille tudekortet og rette en på plads med det. Han har sgu nok tænkt det var dråben der druknede ham. Måske i bare ikke er på samme stadie endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Altså jeg ville også stejle fuldstændig hvis min mand græd og bebrejede mig jeg heller ville ud med vennerne end glo tv. Selfølgelig er det barnligt at håndtere det på den måde han gjorde hvis i havde en aftale, men han er 18 år, så meget erfaring har han nok ikke bag sig endnu. Ikke at det er okay, jeg ville aldrig orke sådan noget drama. Men, du gjorde det nok lettere for ham ved at græde, der er ikke noget værre end tøser der tror de kan spille tudekortet og rette en på plads med det. Han har sgu nok tænkt det var dråben der druknede ham. Måske i bare ikke er på samme stadie endnu.

Nej du har nok ret.. jeg giver ham ro
og tid :-) ! Kontakter ham ikke. vil ikke virke depri.

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nej du har nok ret.. jeg giver ham ro
og tid :-) ! Kontakter ham ikke. vil ikke virke depri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.