frygt! :( hvad burde jeg gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle! Håber i kan hjælpe, er total fra den!! Min kæreste var ude ved en kammerat igår og lave bil.. han sagde det cia vil tage ! et par timer.. jeg arbejder udfra det og bestiller mad og gør det hyggeligt! Der går 6 timer før han kommer hjem og han har ikke givet besked!!! Nå da så han kommer hjem har han kammeraten med og jeg spørger om ikke vi skulle hygge med film bare ham og jeg? Og siger jeg har bestilt mad... han siger så bare, at han har spist, og det jo er lørdag...og han bliver depri hvis han bare skal sidde og se film ? Jeg begynder og græde og syntes ikke det er fair..og spørg ham så om de ikke bare kan tage hjem til ham..det vælger han så at gøre!! Og det slår mig ud..spørger hvorfor han er så ligeglad og han siger bare at jeg skal behandle mig ordentlig, og siger han skal tænke over vores forhold vi bor sammen og han er nu hjemme ved hans mor?! Hvad skal jeg gøre?? han slog op med mig igår og pakkede de mest nødvendige ting !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hej alle! Håber i kan hjælpe, er total fra den!! Min kæreste var ude ved en kammerat igår og lave bil.. han sagde det cia vil tage ! et par timer.. jeg arbejder udfra det og bestiller mad og gør det hyggeligt! Der går 6 timer før han kommer hjem og han har ikke givet besked!!! Nå da så han kommer hjem har han kammeraten med og jeg spørger om ikke vi skulle hygge med film bare ham og jeg? Og siger jeg har bestilt mad... han siger så bare, at han har spist, og det jo er lørdag...og han bliver depri hvis han bare skal sidde og se film ? Jeg begynder og græde og syntes ikke det er fair..og spørg ham så om de ikke bare kan tage hjem til ham..det vælger han så at gøre!! Og det slår mig ud..spørger hvorfor han er så ligeglad og han siger bare at jeg skal behandle mig ordentlig, og siger han skal tænke over vores forhold vi bor sammen og han er nu hjemme ved hans mor?! Hvad skal jeg gøre?? han slog op med mig igår og pakkede de mest nødvendige ting !!

lad ham smutte

han lyder ik som om at han er værd at samle på når han kan blive depri af bare at have en hyggeaften med ens kæreste

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

lad ham smutte

han lyder ik som om at han er værd at samle på når han kan blive depri af bare at have en hyggeaften med ens kæreste

Nej tænkte også over det igår! Men elsker ham jo..og vil heller ikke kontakte ham..jeg er bare nervøs for vi bor sammen..og den er opsagt (aftalt da vi ville have en ny)! . Mmm men tror ikke han kan holde sig væk... vil flytte og må jeg se. kan ikke klare dette mere.. han holder tit ikke aftalerne med miig men kammeraternes bliver holdt til punkt og prikke!

Anmeld

2. december 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Nej tænkte også over det igår! Men elsker ham jo..og vil heller ikke kontakte ham..jeg er bare nervøs for vi bor sammen..og den er opsagt (aftalt da vi ville have en ny)! . Mmm men tror ikke han kan holde sig væk... vil flytte og må jeg se. kan ikke klare dette mere.. han holder tit ikke aftalerne med miig men kammeraternes bliver holdt til punkt og prikke!

hvor gammel er han ??

for han lyder som om at han slet ik har levet sine unge dage ud endnu

det er trist og virkelig træls med sådanne mænd

har selv haft flere kærester som var på samme alder som mig selv, men hol dda op de er umodne nu har jeg en der er 7 år ældre end mig og han passer meget bedre til (samme neveu) hvis man kan sige sådan

jeg ved det er hårdt at forlade en man elsker, MEN hvad vil du egentligt allerhest ??? side og være ked af det fordi han aldrig gider det ene og andet og ik holder aftaler??
eller vil du have en mand du kan stole på som kommer når i aftaler, og som vil DIG

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

HHae

hvor gammel er han ??

for han lyder som om at han slet ik har levet sine unge dage ud endnu

det er trist og virkelig træls med sådanne mænd

har selv haft flere kærester som var på samme alder som mig selv, men hol dda op de er umodne nu har jeg en der er 7 år ældre end mig og han passer meget bedre til (samme neveu) hvis man kan sige sådan

jeg ved det er hårdt at forlade en man elsker, MEN hvad vil du egentligt allerhest ??? side og være ked af det fordi han aldrig gider det ene og andet og ik holder aftaler??
eller vil du have en mand du kan stole på som kommer når i aftaler, og som vil DIG

Han er kun 18 MEN utrolig moden.. men ja han sårr mig når han tilsidesætter mig han siiger han elsker mig og at jeg er en af de folk han ikke ønsker at miste & så opføre han sig sådan! Alt det her skete igår..så er ved en veninde og tanken om at skulle tilbage til lejligheden gør mig trist men skal passe mine ting ! Har slet ikke lyst til at kontakte ham

Anmeld

2. december 2012

jydeinden

Anonym skriver:

undskyld mig men hvis min kæreste opførte sig så barnligt, så ville jeg absolut slet ikke så meget som overveje at finde sammen med ham igen.

Det der har absolut INTET med modenhed at gøre, nærmere tværtimod.

Jeg var blevet stikhamerende tosset hvis min kæreste slog op bare fordi han ikke lige gad være sammen med mig den dag og helllere ville vennerne (selv det synes jeg lyder underligt)

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Det er da en mærkelig måde at vise, at han ikke vil miste dig og at han elsker dig!

Jeg tror du ville få mest ud af, at sige, at det vil du ikke finde dig i, og at du finder en lejlighed selv? Hvis han er 18 går jeg ud fra, at du ikke er voldsomt meget ældre, og måske det ville være godt for dig og ham, at l bor hver for sig for en tid?! Det lyder til, at han trænger til at savne dig, hvis han virkelig mener han elsker dig!

Synes dog ikke hans opførsel virker sådan!

Jeg synes du skal tage sagen i egen hånd, og sige til ham, at du flytter for dig selv! Så er det din beslutning og du viser ham, at du ikke vil finde dig i den behandling han lægger for dagen!

Held og lykke med det!

Anmeld

2. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Hmm, det lyder ikke til at han "plejer" at opføre sig sådan da du bliver rigtig ked af det, det kan være han bare har fået lidt for meget, og måske ikke lige kunne vise den bløde side da han havde en ven med hjem? Det kan være han havde glemt tiden, og egentlig lige havde brug for en hygge dag med vennerne. - Giv ham lidt tid

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

HHap

Hmm, det lyder ikke til at han "plejer" at opføre sig sådan da du bliver rigtig ked af det, det kan være han bare har fået lidt for meget, og måske ikke lige kunne vise den bløde side da han havde en ven med hjem? Det kan være han havde glemt tiden, og egentlig lige havde brug for en hygge dag med vennerne. - Giv ham lidt tid

Han plejer ikke ar lave dette nr. han plejer at være ok til at give besked..det er jo ikke sådan at jeg bure ham inde! Men altså? Ved ikke hvad jeg kan gøre andet end simpelthen lade ham komme til mig!! Havde jeg lavede dette nr.var han og blevet utilfreds.. men ja giver ham tid. ligenu vil jeg se det som det er slut..

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

undskyld mig men hvis min kæreste opførte sig så barnligt, så ville jeg absolut slet ikke så meget som overveje at finde sammen med ham igen.

Det der har absolut INTET med modenhed at gøre, nærmere tværtimod.

Jeg var blevet stikhamerende tosset hvis min kæreste slog op bare fordi han ikke lige gad være sammen med mig den dag og helllere ville vennerne (selv det synes jeg lyder underligt)

Nej! Vil heller ikke bare fide mig i det! Jeg holdt fast i ham og græd og bedte ham blive : han kysser mig på panden og siger : jeg komner og snakker imorgen!! Hvad sker der? Er taget ud til en veninde..han kan ikme regne med at jeg ligger og venter på ham når jeg er så knust som jeg var!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.