Virkelig frustreret !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Nej det jeg ikke prøvet , jeg kan da prøve, og se om det virker i morgen , Ikke skæld ud dag i morgen jeg elsker ham sgu over alt op på jorden , men han gør det hele lidt svært .... Så sød og dejlig at se på nu hvor han endelig er faldet i søvn jeg bliver bare så ked af at jeg været konstant sur på ham hele dagen med skæld ud osv

bare en ide jeg fik på et tidspunkt... min datter er nemlig lige blevet 3.. og tager tit et usynligt høreværn på

så jeg vendte simpelthen situationen fordi jeg var udkørt og ked af hendes opførsel, og ville bare have at vi kunne nyde vores eftermiddage og weekender

så kan sagtens føle dig og din afmagt... og bare at det hele er noget rigtig møg....

men tro på dig selv, selvom han har sådan en periode har det ikke noget med dig at gøre... tror de fleste børn kommer i den periode, og man kan ikke lige finde en udvej selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg ved godt det ikke hjælper med skæld ud... Men jeg har virkelig prøvet alt andet.. Men han gør det stik modsatte af hvad jeg beder ham om ... Han hoper fra sofaen , skriger med vilje for at vække lille søster... Jeg er virkelig smadret , jeg har prøvet at putte ham siden kl 18:00 x, og han et stadig ikke faldet i søvn , kommer ud af sengen , græder , griner osv , Og det er SELVOM jeg ligger i sengen ved siden af hans

jeg tror han har det svært lige nu med en lille ny i hjemmet og alt det der skal ske.... det er jo også en ny verden for ham...

når han ikke vil så prøv at lokke ham lidt på den gode måde...

feks.

idag vil min dreng ikke have sin flyverdragt på han skreg som han var pisket fordi han ikke kunne lig den som han sagde... så satte jeg mig ned på hug og tog om ham og fortalte ham stille og roligt at den skulle ban have på fordi der var koldt og fordi vi skulle jo ud og lege i sneen og have kælk med og hvis man ikke fik flyver dragt på jamen så kunne man jo ikke lege og vips så skulle han da have flyver dragt på...

det er lidt den omvendte verden men jeg lokker ham lidt når det er men adrig med slik eller sådan noget altid med vi skal noget sjovt eller man kan jo heller ikke lege før man har fået skiftet ble...

og daniel råber også ind i mellem men jeg tror det bare er sådan de er... men så siger jeg i sjov til ham med et kæmpe smil på læben shhhhhhhhh og hvis han råber igen siger jeg syhhh og sætter min figer foran hans læber ellers siger jeg bare til ham hvis du råber igen kysser vi dig bare også siger han altid NEJ! også stopper det hihihihihihihi og ja børn er desværre ikke ens men nogle gange skal man finde en gylden mellem vej

Anmeld

1. december 2012

modesty

Anonym skriver:

Det handler om min søn . Han bliver 3 år her i dec. Han driver mig virkelig sindsyg... Han GIDER virkelig ikke høre efter.. OVERHOVED IKKE ! Jeg kan stå og råbe , snakker lav , hviske jamen ALT.... Han er bare ligeglad .... Total..... Jeg GIDER ikke hver han sure mor der hele tiden skælder ud. .... Der går virkelig ikke 5 minutter uden jeg skælder ud .... Hvad skal jeg gøre , eller ikke gøre .... Jeg er virkelig smadret hver aften, hvor jeg virkelig ser frem til at han endeligt skal puttes .... Det gøre det ikke nemmere med at han vækker lillesøster på 4 mdr med alt hans skrig og snak .....

Jeg har en veninde der fik lille ny baby for et års tid siden, da hendes store dreng var 4. Storebror reagerede voldsomt på den nye baby, som du beskriver, med at være på tværs hele tiden.

Det er trodsalderen ja, men jeg tror ikke at man skal underkende hvor voldsomt det kan være for et barn at få en søskende.

Laver du ting sammen med din store dreng bare du og ham mens far er med baby? Måske vil det være en god ting for ham at mærke at I stadig er et "team" jer to, selvom der er kommet en lille ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.