Virkelig frustreret !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Det handler om min søn . Han bliver 3 år her i dec. Han driver mig virkelig sindsyg... Han GIDER virkelig ikke høre efter.. OVERHOVED IKKE ! Jeg kan stå og råbe , snakker lav , hviske jamen ALT.... Han er bare ligeglad .... Total..... Jeg GIDER ikke hver han sure mor der hele tiden skælder ud. .... Der går virkelig ikke 5 minutter uden jeg skælder ud .... Hvad skal jeg gøre , eller ikke gøre .... Jeg er virkelig smadret hver aften, hvor jeg virkelig ser frem til at han endeligt skal puttes .... Det gøre det ikke nemmere med at han vækker lillesøster på 4 mdr med alt hans skrig og snak .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Det handler om min søn . Han bliver 3 år her i dec. Han driver mig virkelig sindsyg... Han GIDER virkelig ikke høre efter.. OVERHOVED IKKE ! Jeg kan stå og råbe , snakker lav , hviske jamen ALT.... Han er bare ligeglad .... Total..... Jeg GIDER ikke hver han sure mor der hele tiden skælder ud. .... Der går virkelig ikke 5 minutter uden jeg skælder ud .... Hvad skal jeg gøre , eller ikke gøre .... Jeg er virkelig smadret hver aften, hvor jeg virkelig ser frem til at han endeligt skal puttes .... Det gøre det ikke nemmere med at han vækker lillesøster på 4 mdr med alt hans skrig og snak .....

tror ikke det gør det bedre med råben og skrigen..

hvis min datter f.eks. ikke hører efter første gang jeg siger noget går jeg hen til hende og kigger hende i øjnene, så jeg er sikker på at jeg har hendes opmærksomhed...

og så stiller jeg ikke spørgsmål ved ting hun skal...

men siger : nu skal du rydde op, du skal tage nattøj på o.s.v....

det hjælper her

Anmeld

1. december 2012

B&J

måske skal du lytte mere til din søn stedet for at skælde ud....

når han skriger griner græder og lille søster sover jamen hun skal jo lære de lyde sådan er det bare.... vores dreng i starten skulle også lære lyde fra andre i opgangen og lyde nede i vores går når der var fest for vi boede lige i fest kvateret....

og ja 3års aleren er jo der, der sker en hel masse og de prøver os af

nu ved jeg jo ikke hvad han gør men lige for lidt siden sagde min dreng nej til at få skiftet ble og han sagde nej nej nej...

så kyssede jeg ham bare og sagde jo jo jo med åben mund så det runger inde i hans mund også grinte han... jeg laver altid mit om til sjov når han prøver at bestemme for det skal de heller ikke

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

måske skal du lytte mere til din søn stedet for at skælde ud....

når han skriger griner græder og lille søster sover jamen hun skal jo lære de lyde sådan er det bare.... vores dreng i starten skulle også lære lyde fra andre i opgangen og lyde nede i vores går når der var fest for vi boede lige i fest kvateret....

og ja 3års aleren er jo der, der sker en hel masse og de prøver os af

nu ved jeg jo ikke hvad han gør men lige for lidt siden sagde min dreng nej til at få skiftet ble og han sagde nej nej nej...

så kyssede jeg ham bare og sagde jo jo jo med åben mund så det runger inde i hans mund også grinte han... jeg laver altid mit om til sjov når han prøver at bestemme for det skal de heller ikke

Jeg ved godt det ikke hjælper med skæld ud... Men jeg har virkelig prøvet alt andet.. Men han gør det stik modsatte af hvad jeg beder ham om ... Han hoper fra sofaen , skriger med vilje for at vække lille søster... Jeg er virkelig smadret , jeg har prøvet at putte ham siden kl 18:00 x, og han et stadig ikke faldet i søvn , kommer ud af sengen , græder , griner osv , Og det er SELVOM jeg ligger i sengen ved siden af hans

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

tror ikke det gør det bedre med råben og skrigen..

hvis min datter f.eks. ikke hører efter første gang jeg siger noget går jeg hen til hende og kigger hende i øjnene, så jeg er sikker på at jeg har hendes opmærksomhed...

og så stiller jeg ikke spørgsmål ved ting hun skal...

men siger : nu skal du rydde op, du skal tage nattøj på o.s.v....

det hjælper her

Jeg skælder ikke ud i første omgang ... Det gøre jeg når jeg har prøvet alt andet , jeg fanger altid hans opnærksomhed først men er bare ligeglad om jeg hvisker , snakke, eller skælder ud

Anmeld

1. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg skælder ikke ud i første omgang ... Det gøre jeg når jeg har prøvet alt andet , jeg fanger altid hans opnærksomhed først men er bare ligeglad om jeg hvisker , snakke, eller skælder ud

har du prøvet at lave lidt sjov ud af situationen så i ikke kører op i en spids begge to...

hvis min datter f.eks. slet ikke vil høre efter laver jeg lidt sjov ud af det.... f.eks. snakker sjovt, kysser hende på munden mens jeg siger sjove lyde... sådan nogle ting??

Anmeld

1. december 2012

bøllen

Gider ikke pege finger af dig. 

Vil bare sige min dreng også har en periode lige nu, hvor han bare slet ikke høre efter. Kan sige tingende mange gange uden at han hører efter.

håber den lille territorist forsvinder igen

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

har du prøvet at lave lidt sjov ud af situationen så i ikke kører op i en spids begge to...

hvis min datter f.eks. slet ikke vil høre efter laver jeg lidt sjov ud af det.... f.eks. snakker sjovt, kysser hende på munden mens jeg siger sjove lyde... sådan nogle ting??

Nej det jeg ikke prøvet , jeg kan da prøve, og se om det virker i morgen , Ikke skæld ud dag i morgen jeg elsker ham sgu over alt op på jorden , men han gør det hele lidt svært .... Så sød og dejlig at se på nu hvor han endelig er faldet i søvn jeg bliver bare så ked af at jeg været konstant sur på ham hele dagen med skæld ud osv

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Gider ikke pege finger af dig. 

Vil bare sige min dreng også har en periode lige nu, hvor han bare slet ikke høre efter. Kan sige tingende mange gange uden at han hører efter.

håber den lille territorist forsvinder igen

Det håber jeg virkelig også han finder sit "gamle jeg" igen den dejlige lille gut

Anmeld

1. december 2012

bøllen

Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig også han finder sit "gamle jeg" igen den dejlige lille gut

Hov det terroristen var ment som min dreng 

håber det bare er en periode i skal igennem, ville bare sige du ikke var alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.