Ville I konfrontere ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Sukkerblomst

Anonym skriver:

Jeg var til julefrokost igår aftes, og en anden deltager af festen "morede" sig rigtig godt med først at prøve og score mig. Han kyssede mig, men skubbede ham væk. Det ødelagde så meget min aften.

Senere på natten hører jeg ham så stå og tigge ved en anden pige for at de skal gå i seng sammen. De har kysset lidt inden, og det endte jo så også med, at de var sammen.

Her idag har jeg så fundet ud af at han har kæreste på og har haft det i snart 3 år. Ville I konfrontere ham med hvorfor han er sammen med andre, når han har kæreste? Eller hvad skal jeg gøre? 

Det er ikke din opgave at sige det videre... Du ved ikke om han er i et åbent forhold eller hvad der gør at han er sammen med en anden pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

FruK

Jeg ville blande mig fuldstændig udenom når du ikke kender ham eller kæresten. Måske ved hun hvad han render og laver og ellers er der nok nogen der er nærmere til at blande sig end dig.

Og jeg ville da slet ikke lade ham ødelægge min aften!  

Anmeld

1. december 2012

TeamRocket

1 når du bliver kysset mod din vilje så hælder du som minimum din drink ud i skødet på ham!
2 de har måske et åbent forhold så lad være at løbe med sladder eller prøve at rette ham. Folk blander sig generelt for meget i andres forhold synes jeg.

Anmeld

1. december 2012

Clisolka

TeamRocket skriver:

1 når du bliver kysset mod din vilje så hælder du som minimum din drink ud i skødet på ham!
2 de har måske et åbent forhold så lad være at løbe med sladder eller prøve at rette ham. Folk blander sig generelt for meget i andres forhold synes jeg.

Præcis! 

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

TeamRocket skriver:

Oh no - hun tager HANS drink/øl og hælder ud over ham. Hun skal jo ikke miste noget på det 

TS: Jeg ville ikke sige noget til kæresten, hvis ikke du kender dem privat.  Jeg ville ikke gøre noget, medmindre han gør det igen - og så ville han få en opsang om, at holde sig væk

Anmeld

1. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis han ikke er min ven eller en venindes kæreste ville jeg ikke konfrontere ham for det kommer dybest set ikke mig ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.