Ville I konfrontere ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg var til julefrokost igår aftes, og en anden deltager af festen "morede" sig rigtig godt med først at prøve og score mig. Han kyssede mig, men skubbede ham væk. Det ødelagde så meget min aften.

Senere på natten hører jeg ham så stå og tigge ved en anden pige for at de skal gå i seng sammen. De har kysset lidt inden, og det endte jo så også med, at de var sammen.

Her idag har jeg så fundet ud af at han har kæreste på og har haft det i snart 3 år. Ville I konfrontere ham med hvorfor han er sammen med andre, når han har kæreste? Eller hvad skal jeg gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg var til julefrokost igår aftes, og en anden deltager af festen "morede" sig rigtig godt med først at prøve og score mig. Han kyssede mig, men skubbede ham væk. Det ødelagde så meget min aften.

Senere på natten hører jeg ham så stå og tigge ved en anden pige for at de skal gå i seng sammen. De har kysset lidt inden, og det endte jo så også med, at de var sammen.

Her idag har jeg så fundet ud af at han har kæreste på og har haft det i snart 3 år. Ville I konfrontere ham med hvorfor han er sammen med andre, når han har kæreste? Eller hvad skal jeg gøre? 

Jeg ville ikke konfrontere ham hvis han ikke er min ven, eller ikke kendte kæresten. 

Men sikke en stodder.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Jeg ville ikke konfrontere ham hvis han ikke er min ven, eller ikke kendte kæresten. 

Men sikke en stodder.

Jeg kender ham i forvejen, men har ikke rigtig snakket så meget med ham, så vidste derfor ikke om han havde kæreste på eller ej.

Men kan ikke gøre det op med mig selv, om jeg skal sige noget til ham, eller ej. Jeg har mest lyst til det.

Anmeld

1. december 2012

B&J

du skal ingen ting gøre det der er hans problem

Anmeld

1. december 2012

Lady Marion <3

Jeg kan slet ikke se hvorfor du skulle foretage dig noget som helst

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Jeg kan slet ikke se hvorfor du skulle foretage dig noget som helst

Fordi jeg inderst inde synes at det er så synd for hans kæreste, at han bare går og knalder med andre piger i sin fuldskab. 

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

Selvom at han er en total stodder, så er det faktisk ikke dit problem... Medmindre du bare kender kæresten en lille smule, så kunne du sige det til hende, men ellers, så lad være, din troværdighed er ikke-eksisterende hvis du ikke kender nogle af parterne involveret...

Anmeld

1. december 2012

Zelinasmor

Er så FULDSTÆNDIG uenig med de andre. Jeg synes ærlig talt at det er MEGA ondt ikke at gøre noget når man har den infomation du har.

Jeg havde fortalt hans kæreste det. Hun fortjener at få noget at vide. Muligvis er det ikke DIT problem. Men tænk hvis folk sagde det samme hvis din kæreste rendte sådan rundt i byen? Ej, vi fortæller ingenting.

Synes det er at være en kujon.

Anmeld

1. december 2012

mulle85

xoxotasha skriver:

Er så FULDSTÆNDIG uenig med de andre. Jeg synes ærlig talt at det er MEGA ondt ikke at gøre noget når man har den infomation du har.

Jeg havde fortalt hans kæreste det. Hun fortjener at få noget at vide. Muligvis er det ikke DIT problem. Men tænk hvis folk sagde det samme hvis din kæreste rendte sådan rundt i byen? Ej, vi fortæller ingenting.

Synes det er at være en kujon.

Anmeld

1. december 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

jeg vil melde mig enig med folk herinde (pånær 1)

Det er som sådan ikke dit problem..
du kan tage en snak med ham om det, hvis det er..
Men personligt syntes jeg ikke du skal blande dig..
hvad han roder sig ud i, må han selv rode sig ud af igen.

da du jo ikke som sådan har et "stort" venskab med ham, så lad ham klare hans egne problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.