hader jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja ja rolig nu

elsker julehygge, at være samlet som familie og få noget godt at spise...

men jeg HADER at de splitter lille bitte Danmark så meget... at der skal sidde nogen med dårlig samvittighed fordi de ikke kan give gaver til 500 kr. eller mere... at der ikke kan blive både til and og steg...

for mig er julen ikke så vigtig, går ikke op i det og kunne sagtens nøjes med "alm." mad.

hader bare alt der der julehjælp osv. hvorfor er det så vigtigt? (i behøver ikk svare). det er jo fuldstændig blæst op efterhånden... børnenes ønskesedler - alt der koster MANGE penge... hvad blev der af at blive glad for sæbebobler?
hvorfor skal børnene have gaver hver søndag fordi det er december - ja mange giver gaver HVER DAG!!!...

da klart man ikke har råd til at holde jul...

så skal vi holde valentinsday, haloween you name it... alle de udenlandske ting, som kun koster penge... ihh...

nå skulle bare lige ud med det...

hilsen en som nok er lidt MEGET jordbunden til tider

god jul - nytår

øv - troede lige der var en som jeg.. jeg HADER jul!

det bestemt ikke fordi jeg ikke kan lide at tilbringe tid med min familie, men julen er noget opreklameret p*s - som KUN går ud på gaver, jo dyre jo bedre, det er forfærdeligt..

vi giver ikke hinanden gaver i min familie, det er SÅ befriende at man ikke skal stresse rundt som en burhøne for at finde den heeelt perfekte gave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elsker julen, men i vores familier har det så heller aldrig handlet om prisen på gaven, men om at være sammen i familien.

Vi julehygger hele dec med julepynt og musik. Og vigtigst af alt, så bruger vi tiden med vores familier! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.