Hjææææælp mig alle "mine" kloge piger.... ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Pia.

Eva skriver:

Det bedste er at gå ned i en farvehandel og så tage en skuffe med så de kan se hvad det handler om....
Vi herinde ved jo ikke rigtig hvad det er du skal male, hvad er det malet med nu, er det rå træ eller med olie eller noget helt fjerde...smiler

Hej igen... Har ikke købt den endnu, håber at finde en gammel en på et loppemarket eller i en genbrugs butik... - så ved ikke hvad den er lavet af... men regnede med den skulle slibes helt ned lige meget hvad den er lavet af... - syntes bare det ser så godt ud med krakeleret maling...

Knuser Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Findusinde

Jeg kan godt forstå dig, synes også det er vildt flot med den effekt af at malingen er krakeleret! Har en old gammel gyngestol som jeg super gerne ville ha det gjort ved.. Nu må vi se om det blir ved snakken eller det rent faktisk blir til noget..

Held og lykke med projektet..

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Findusinde skriver:

Jeg kan godt forstå dig, synes også det er vildt flot med den effekt af at malingen er krakeleret! Har en old gammel gyngestol som jeg super gerne ville ha det gjort ved.. Nu må vi se om det blir ved snakken eller det rent faktisk blir til noget..

Held og lykke med projektet..

Ja det er super flot... syntes da helt sikkert du skal gøre noget ved det... - jeg vil i hvert fald forsøge mig, når jeg finder den helt rigtige kommode / skænk...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.