Hjææææælp mig alle "mine" kloge piger.... ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Pia.

Hvordan maler jeg en gammel Kommode / skænk så den krakelere - så den får sådan et gammelt hvidt antikt look... - Håber I forstår hvad jeg mener. Så det engang i fjernsynet, men kan ikke huske hvordan det var...

Mener man kan få maling der gør det af sig selv, men skal der noget grunder under eller hvordan ???

Kan I hjælpe mig ?

På forhånd tak knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvordan maler jeg en gammel Kommode / skænk så den krakelere - så den får sådan et gammelt hvidt antikt look... - Håber I forstår hvad jeg mener. Så det engang i fjernsynet, men kan ikke huske hvordan det var...

Mener man kan få maling der gør det af sig selv, men skal der noget grunder under eller hvordan ???

Kan I hjælpe mig ?

På forhånd tak knus Pia.

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/forumid/8/postid/122627/view/topic/

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Eva skriver:

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/forumid/8/postid/122627/view/topic/

Den side havde jeg set søde - men tak... syntes bare ikke jeg bliver klogere.... de taler ikke rigtig for produktet personen spørg om - desværre...

Men mange tak for hjælpen...

Knus Pia...

Anmeld

8. juni 2009

Stumpen

Vi gjorde det for nogle år siden ved et spejl.. Vi malte det først og derefter gav vi det noget spraymaling.. Men mere kan jeg ikke hjælpe dig med -ikke engang hvor vi købte det...

Anmeld

8. juni 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Den side havde jeg set søde - men tak... syntes bare ikke jeg bliver klogere.... de taler ikke rigtig for produktet personen spørg om - desværre...

Men mange tak for hjælpen...

Knus Pia...

Det bedste er at gå ned i en farvehandel og så tage en skuffe med så de kan se hvad det handler om....
Vi herinde ved jo ikke rigtig hvad det er du skal male, hvad er det malet med nu, er det rå træ eller med olie eller noget helt fjerde...smiler

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Ha ha så spørg jeg Claus (maler) Hvordan man gør...

"Det sådan en tøseting det kan man spørge om i en maler forretning"

Ja flot Maler Claus det var ikke det spørgsmålet lød på altså = maler claus har ikke malet en kommode før griner...

Anmeld

8. juni 2009

Findusinde

Tror du skal ha noget der hedder krakelerlak...  Mener man først maler den en farve, giver den det lak og så skulle effekten vist komme..

Anmeld

8. juni 2009

Fam. Madsen

Findusinde skriver:

Tror du skal ha noget der hedder krakelerlak...  Mener man først maler den en farve, giver den det lak og så skulle effekten vist komme..

min mand som er maler siger du har ret og det krakerler malling kan købes i næsten alle maler forretninger

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Fam. Madsen skriver:

min mand som er maler siger du har ret og det krakerler malling kan købes i næsten alle maler forretninger

Mange tak for hjælpen... godt med et par maler mænd...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Findusinde skriver:

Tak.... - Det må jeg prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.