Risalamande

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Kamulla

mth1987 skriver:

Det lyder sgu også meget godt. Måske man sku prøve det

you do that

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Stumpen

B&J skriver:

ja jeg koger risengrøden som det står på pakken jo jeg flækker den og tager de små korn ud med en lille kun sukker bare lidt så det fordeler sig 100% også stænger der ned også og MUMS en smag det er fantastisk...

Dumt spørsmål, men hvis jeg nu skal lave en dobbelt ller tredobbelt portion putter du så også 2-3 vaniljestænger i? Er bange for at gøre det for vaniljesødt...

Anmeld

13. december 2012

B&J

Stumpen skriver:

Dumt spørsmål, men hvis jeg nu skal lave en dobbelt ller tredobbelt portion putter du så også 2-3 vaniljestænger i? Er bange for at gøre det for vaniljesødt...

når vi er bare osv og vi spiser risalamande så laver vi det tit ud af 1 L mælk og der putter vi 1 vaniliestang i så ja hvis det er 1L mælk så 2 stænger, det skal jo smage lidt af vanilie... vi kan godt lig vanilie

Anmeld

13. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stumpen skriver:

Jeg lavede nemlig risalamande den anden dag efter en opskrift som jeg tidligere har lavet, men det blev bare ikke som det plejede og synes det udtørrede hurtigere end det skulle så tænkte om man ikke kunne lave alm risengrød bare med en stang i eller lignende og det kan man altså 

Tænker om du evt ik har brugt nok flødeskum? Jeg havde samme problem for et par år siden, og der var pga manglende flødeskum. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.