hjælp!! hva gør jeg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

TeamRocket

Har du ikke en mor eller søster der kan låne dig 500 kr? Vi har et par gange levet for lige knap 2000 kr en måned når der kom uforudsete regninger (hvilket virkelig lære en hvor vigtigt det er at ha en opsparing) og vi er to voksne og to børn :-) så helt umuligt er det ikke. Og du kan måske søge julehjælp? Eller vente med at fejre jul til januar. Eller hvis din udlejer er til at snakke med så betale mindre denne måned og mere i næste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ja det er jo næsten endnu værre.. :/

Så er det jo ham der forlænger behandlingstiden..

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Har du ikke en mor eller søster der kan låne dig 500 kr? Vi har et par gange levet for lige knap 2000 kr en måned når der kom uforudsete regninger (hvilket virkelig lære en hvor vigtigt det er at ha en opsparing) og vi er to voksne og to børn :-) så helt umuligt er det ikke. Og du kan måske søge julehjælp? Eller vente med at fejre jul til januar. Eller hvis din udlejer er til at snakke med så betale mindre denne måned og mere i næste?

familien kan jeg jo, men det er sidste udvej jeg tager for de er så nærrige og tager meget på vej hvis man spørger dem

min udlejer , er en boligforening, så der er kun en udvej, betal eller ryg ud!

og med hensyn til jul er allerede gjort så julegaver får folk først når jeg har penge til det heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.