hjælp!! hva gør jeg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

jeg er virkelig ude i hampen og kan slet ik se hvad jeg skal gøre

jeg blev alene for 3 måneder siden

har stadig ikke fået børnepengene fra børnenes far men statsforvaltningen er igang med at behandle sagen, men de siger det kan trække ud helt til februar

mit problem er så at Dec måned er lige til at opgive
jeg får knap 9500 udbetalt
2500 i boligstøtte
og skulle ha 2 gang Børnepenge oveni jo så dvs 2456 kr
får så kun 12000 udbetalt
i alt skulle jeg ha haft 14456 kr udbetalt

jeg har en husleje på 6600 kr
varmeregning de har lavet fejl i så skal betale langt mere end først antaget så det er 1600 kr
en el på 1000 kr
og betaler af på et indskudslån på 1000 kr
opsparing til 400 kr
i alt: 10600 kr i regninger og husleje

så det gir mig 1400 kr at leve hele dec for med 2 børn
hvor hvis de forbanede børnepenge kom ville ha 3856 kr at leve for

kan i se problemet!???

hvordan skal en mor med 2 blebørn leve for 1400 kr!!!!

HJÆLP

kan jeg på en eller anden måde for banket ind i kommunen at jeg ik kan leve så lidt !
eller statsforvaltningen som ikk kan lette deres ja undskyld RØV

jeg syntes virkelig bare det hele er virkelig træls

ja de penge får jeg med tilbagevirkende kraft, men det hjælper jo ikk nu snøft

ps. det skal siges at jeg skam er skrevet op til billigere lejlighed, men de næste 2 måneder må jeg stadig klare mig med min halvdyre lejlighed alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Troldemommi

puhh måske du du kontakte din bank og bede om at få en kassekredit, du får jo pengene på et senere tidspunkt og så kan du betale dem tilbage

Anmeld

30. november 2012

Dinna88

Det her må da være sådan en situation, hvor man kan få en enkeltydelse. De kan jo SE at du ikke har fået de børnepenge, hvilket du ikke kunne forudse (formoder jeg?) og det er jo i sådan en situation, de hjælper.

Ellers så tag i banken!

Anmeld

30. november 2012

An&Jo

altså statsforvaltningen har jo deres behandlingstid, og der er sikkert andre der har søgt, og de kan jo ikke bare sætte dig foran i køen.. jeg har selv stået der og ved hvor træls det er, men det er altså ikke stf skyld..

måske du skulle droppe opsparingen her i december?? så har du 1800kr at leve for, hvilket man godt kan hvis man skærer helt ind til benet, jeg har selv gjort det, men man kan absolut ikke købe noget som helst unødigt..

søg julehjælp hvis det ikke er for sent..

kommunen kan desværre ikke hjælpe dig, de kan jo ikke bare give dig flere penge, så skal du søge enkeltydelse, og det tror jeg ikke du kan få når du får penge ind på kontoen..

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

puhh måske du du kontakte din bank og bede om at få en kassekredit, du får jo pengene på et senere tidspunkt og så kan du betale dem tilbage

det er desværre umuligt

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det her må da være sådan en situation, hvor man kan få en enkeltydelse. De kan jo SE at du ikke har fået de børnepenge, hvilket du ikke kunne forudse (formoder jeg?) og det er jo i sådan en situation, de hjælper.

Ellers så tag i banken!

banken vil slet ik så der kan jeg ikk

og med hensyn til kommunen har jeg haft snakket med dem, men de siger at jeg måske godt kan få en nekeltydelse, men den vil først blive udbetalt i januar pga deres lange espiditionstid

så er vi jo i januar, og så kan det være ligemeget da de alm børnepenge så kommer, så der skal jeg nok få en meget bedre måned,
det er kun december her der er virkelig ÆV!!

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

altså statsforvaltningen har jo deres behandlingstid, og der er sikkert andre der har søgt, og de kan jo ikke bare sætte dig foran i køen.. jeg har selv stået der og ved hvor træls det er, men det er altså ikke stf skyld..

måske du skulle droppe opsparingen her i december?? så har du 1800kr at leve for, hvilket man godt kan hvis man skærer helt ind til benet, jeg har selv gjort det, men man kan absolut ikke købe noget som helst unødigt..

søg julehjælp hvis det ikke er for sent..

kommunen kan desværre ikke hjælpe dig, de kan jo ikke bare give dig flere penge, så skal du søge enkeltydelse, og det tror jeg ikke du kan få når du får penge ind på kontoen..

nej, jeg ved godt det ik er deres skyld men de har haft min sag i over 2 måneder

jeg syntes virkelig det er længe

min opsparing, nej den kan ik sløfes da det er en der blir trukket helt automatisk til mine drenge, den kan jeg ik lave om på
og det er også for sent, for de penge er allerede trukket idag

Anmeld

30. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

nej, jeg ved godt det ik er deres skyld men de har haft min sag i over 2 måneder

jeg syntes virkelig det er længe

min opsparing, nej den kan ik sløfes da det er en der blir trukket helt automatisk til mine drenge, den kan jeg ik lave om på
og det er også for sent, for de penge er allerede trukket idag

det hjælper dig slet ikke, men min sag kørte i over et halvt år før jeg så nogen afgørelse derindefra.. Så 2 måneder er desværre slet ikke så lang tid..

de skal jo sende papirer ud til børnenes far, han skal sende dem tilbage, så skal der igen arbejdes på det hele, måske han nægter, og så kan det tage endnu længere tid desværre..

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det hjælper dig slet ikke, men min sag kørte i over et halvt år før jeg så nogen afgørelse derindefra.. Så 2 måneder er desværre slet ikke så lang tid..

de skal jo sende papirer ud til børnenes far, han skal sende dem tilbage, så skal der igen arbejdes på det hele, måske han nægter, og så kan det tage endnu længere tid desværre..

han har ikk nægtet. han svare dem bare ikk

Anmeld

30. november 2012

An&Jo

Anonym skriver:

han har ikk nægtet. han svare dem bare ikk

ja det er jo næsten endnu værre.. :/

Så er det jo ham der forlænger behandlingstiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.