Julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

det gør jeg, det er sikkert så det er rart

Hvordan ved du det? Bare nysgerrighed Jeg får svar midt december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Majeha

Vi har får en. Skal hente den d. 9. dec. Det er frikirken, der står bag det og ansøgninger går igennem kommunen. Det var vores sp der ansøgte på vores vegne, da hun kender til vores stramme økonomi.

Anmeld

30. november 2012

wamse

Jeg har også søgt

Anmeld

30. november 2012

B&J

vi søger ikke selv, men syntes det er fantastisk dem der virkelig har brug for den hjælp kan få den

Anmeld

30. november 2012

trunte89

Jeg har også søgt de to steder, og håber meget på at få bare en lille smule. Er lige blevet enlig, og det har været ret dyrt. Synes der har været en del ekstra udgifter. Er jeg heldig har jeg 1800 til min datter og jeg denne måned. ( og samtidig skal der spares op til tv og computer da vi ikke har det mere )

Anmeld

30. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg har lige søgt julehjælp ved Mødrehjælpen og Frelsenshær.

Er der nogen af jer der har søgt i år? Kan desværre ikke tillade anonyme svar.

Kunne også godt tænke mig at høre hvad I tænker om julehjælp generelt? Jeg føler mig lidt flov over det, men ved at vi ikke får det hvis ikke vi er berettiget så prøver at slippe den tanke. Er i hvert fald taknemmelig for den hjælp man kan søge

nope det gør jeg ikke og jeg er endda studerende og enlig..

men jul er et del af mit budget så jeg som udgangspunkt ikke står i sådan en situation at jeg skal søge det

Synes det er fint at andre søger det, men jeg er sikker på at andre har mere behov for det end f.eks min søn og jeg der har en julekonto

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har også søgt

Hvor har du søgt?

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg har også søgt de to steder, og håber meget på at få bare en lille smule. Er lige blevet enlig, og det har været ret dyrt. Synes der har været en del ekstra udgifter. Er jeg heldig har jeg 1800 til min datter og jeg denne måned. ( og samtidig skal der spares op til tv og computer da vi ikke har det mere )

Anmeld

30. november 2012

4xGreve

Vi har søgt i år da manden desværre er blevet arbejdsløs og i december månede kun får udbetalt 14 dages dagpenge så der er kun til de faste udgifter men ingen penge til mad mm.

det bliver en hård og depri månede.

jeg syntes det er rigtig hårdt at erkende at man har brug for hjælp for at kunne give sine børn en jul, og jeg syntes det er rigtig hårdt for føler mig uansvarlig og ussel selvom jeg godt ved at det ikke er tilfældet men for søren jeg er mor til to dejlige børn jeg burde jo selv kunne forsørge dem uden at skulle ud og bede om økonomisk hjælp. men desværre så må vi i år bede om hjælp og beder inderligt til at vi får den

Anmeld

30. november 2012

wamse

Anonym skriver:

Hvor har du søgt?

jeg har søgt ved flere forskellige Den ene havde en anden fond indstillet mig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.