Julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige søgt julehjælp ved Mødrehjælpen og Frelsenshær.

Er der nogen af jer der har søgt i år? Kan desværre ikke tillade anonyme svar.

Kunne også godt tænke mig at høre hvad I tænker om julehjælp generelt? Jeg føler mig lidt flov over det, men ved at vi ikke får det hvis ikke vi er berettiget så prøver at slippe den tanke. Er i hvert fald taknemmelig for den hjælp man kan søge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Kunne også godt tænke mig at høre hvad I tænker om julehjælp generelt? Jeg føler mig lidt flov over det, men ved at vi ikke får det hvis ikke vi er berettiget så prøver at slippe den tanke. Er i hvert fald taknemmelig for den hjælp man kan søge

Søger ik selv, men synes det er en fantastisk ydelse at give til børnefamilier! Tænk som barn ik at holde jul fordi der ik er råd!

Anmeld

30. november 2012

Sildefisk

søger heller ikke selv her, men tænker intet ondt om det, tværtimod

Anmeld

30. november 2012

Muffinmus

Er ikke selv bruger af julehjælp, men synes det er super fedt at folk der har brug for lidt i julen ikke skal mangle alt for meget. Ville ønske alle kunne få hjælp som havde brug for den. Men ja, nogen skal jo have afslag og det er bare øv øv øv.

Anmeld

30. november 2012

Doffie

Jeg søger, men kun ét sted - Nemlig ved kommunen

Jeg ser ingen grund til at søge flere steder

For hvad hvis man får det begge steder, så er der måske nogle andre der ikke får fordi man har søgt flere steder

Men ser ikke ned på eller anderledes på dig/andre af den grund

Anmeld

30. november 2012

tarkoflen

Jeg synes det er fint, at de familier der har behov for det, kan søge om det, så længe det ikke bliver misbrugt og det tror jeg ikke man kan i de store organistationer!

Jeg ved der er mange kirker der også har julehjælp, så måske du også skulle søge dem!

Ved ikke om man skal oplyse, at man har søgt andre steder, så flest mulige får hjælpen, men det tror jeg, at jeg ville synes var mest fair, med mindre, det selvfølgelig er forskelllige ting man søger om!

Jeg afleverede julegaver i Storcenter nord sidste år, mener det var gennem red barnet og så skrev de op hvilken aldersgruppe gaven passede til og matchede den til et barn! Det kan man jo godt søge, samtidig med man søger mad

Nå men det jeg ville frem til er, at jeg synes det er en god ide, og du skal på ingen måde synes det er pinligt! Og som du selv siger, hvis der er andre, der har mere behov end dig, så er det dem der bliver prioriteret!

Kan l have en dejlig jul

Anmeld

30. november 2012

Tona

Jeg syntes at det er fantastisk at familier der ikke har så mange penge kan søge julehjælp og det er fantastisk at der er frivillige organisationer som arbejder med det

EDIT: Jeg syntes på ingen måde at du skal være flov over at have søgt julehjælp.

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Doffie skriver:

Jeg søger, men kun ét sted - Nemlig ved kommunen

Jeg ser ingen grund til at søge flere steder

For hvad hvis man får det begge steder, så er der måske nogle andre der ikke får fordi man har søgt flere steder

Men ser ikke ned på eller anderledes på dig/andre af den grund

Det kan ikke lade sig gøre for man skal oplyse om man søger fra andre steder så man kan aldrig få uden at være berettiget og heldigvis for det

Håber du får hjælp

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres søde ord om at man/jeg ikke skal være flov. I har helt ret Gid alle der søgte kunne få (forudsat man er berettiget selvfølgelig)

Anmeld

30. november 2012

Doffie

Anonym skriver:

Det kan ikke lade sig gøre for man skal oplyse om man søger fra andre steder så man kan aldrig få uden at være berettiget og heldigvis for det

Håber du får hjælp

det gør jeg, det er sikkert så det er rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.