åhhh nej dog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Nessie

Kay skriver:

tak... og så kan man ik lade være med at finde en måde ar bebrejde sig selv... har jeg spist noget dumt? har vi gjort flaskerne ordentligt rene... osv... 

Ja, man kan aldrig rigtig vide hvad det er, men hun har formentlig bare fået en virus.

Håber da også hun har fået det bedre nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Kay

Nessie skriver:

Ja, man kan aldrig rigtig vide hvad det er, men hun har formentlig bare fået en virus.

Håber da også hun har fået det bedre nu

hun kastede op i går morges... og var super pyller hele dagen i går... og ville ikke havde flaske... kun hænge i mine patter selvom der jo ik var nok... så hun sov jo heller ik rigtig

men i går aftes sent da hun faldt i søvn ved mit bryst fik jeg listet en flaske i hende og hun spiste næsten 150 ml.  og så sov hun til kl 6 i morges... blav ammet og sov videre til kl 8

men hun er stadig lidt ved siden af sig selv

Anmeld

1. december 2012

Nessie

Kay skriver:

hun kastede op i går morges... og var super pyller hele dagen i går... og ville ikke havde flaske... kun hænge i mine patter selvom der jo ik var nok... så hun sov jo heller ik rigtig

men i går aftes sent da hun faldt i søvn ved mit bryst fik jeg listet en flaske i hende og hun spiste næsten 150 ml.  og så sov hun til kl 6 i morges... blav ammet og sov videre til kl 8

men hun er stadig lidt ved siden af sig selv

Jeg kan kun sige, at det bliver nemmere, når de selv kan sige hvad der er i vejen

Stakkels lille pige, håber hun snart kommer helt ovenpå igen, så I alle kan få ro og få sovet

Anmeld

1. december 2012

Kay

Nessie skriver:

Jeg kan kun sige, at det bliver nemmere, når de selv kan sige hvad der er i vejen

Stakkels lille pige, håber hun snart kommer helt ovenpå igen, så I alle kan få ro og få sovet

glæder mig også til det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.