åhhh nej dog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Kay

StineW79 skriver:

Hvor gammel er det nu hun er? Der er noget med at hvis de er under 3 mdr, må de ik ha feber, så ska man kontakte lægen. 

Rigtig god bedring med hende. Vh stine

hun er 3 1/2 måned... og hun havde ik feber men den lå lige på grænsen... vi er lige stået op efter en lang nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kay

kekp skriver:

Øv øv. Jeg måtte også op kl 1 i nat fordi min søn kastede op. Det er dog ikke pga. feber eller maveonde, han hoster simpelthen så meget at han kastede op af det De stakkels små pus.

God bedring med hende.

tak... og god bedring med din den lille...

Anmeld

30. november 2012

christina92

Kay skriver:

elna har været noget pyller her til aften... og forholds vis varm... men hun har lige nøjagtig ik feber...

hun var så endelig fandet til  ro og i søvn og sov e  halv time... vågner græddende og kaster op ud over det hele og ud over mig 

øv stakkels lille pus

Rigtig god bedring til hende

Anmeld

30. november 2012

Kay

Nessie skriver:

Æv God bedring med hende

tak... og så kan man ik lade være med at finde en måde ar bebrejde sig selv... har jeg spist noget dumt? har vi gjort flaskerne ordentligt rene... osv... 

Anmeld

30. november 2012

Kay

christina92 skriver:

Rigtig god bedring til hende

tak 

Anmeld

30. november 2012

Kay

Chili skriver:

God bedring

tak 

Anmeld

30. november 2012

Nadia&Daniel

Hvordan er natten gået??

Anmeld

30. november 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Hvordan er natten gået??

ik serlig godt... vi har en vaske,askine der køre på højtryg... min mand endte med at sove på sofaen og så delte mig og lillepigen sengen for hun ville gerne ligge ammes hele tiden... da hun jo selvfølgelig blev ved med at være sulten... hun har fået sovet noget men hun har klynket imens så jeg har ik sovet ret meget

men tror det værste er overstået nu... puhhh den ene gang blev hun virkelig ked... der kom så meget at det også kom ud af næsen... stakkels lille pige

Anmeld

30. november 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ik serlig godt... vi har en vaske,askine der køre på højtryg... min mand endte med at sove på sofaen og så delte mig og lillepigen sengen for hun ville gerne ligge ammes hele tiden... da hun jo selvfølgelig blev ved med at være sulten... hun har fået sovet noget men hun har klynket imens så jeg har ik sovet ret meget

men tror det værste er overstået nu... puhhh den ene gang blev hun virkelig ked... der kom så meget at det også kom ud af næsen... stakkels lille pige

Årh da  Håber I får en mere rolig dag i dag

Anmeld

30. november 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Årh da  Håber I får en mere rolig dag i dag

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.