Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Her er mine 3 også vold sultne når vi kommer hjem omkring kl 16. Her får de lov at spise alt det de kan, de skal have lov at spise når sulten er der.Når vi koner til aftensmad er de ikke altid ret sultne men sætter sig til bordet. Nogle dage spiser de meget andre dage intet, men bekymrer mig ikke om det de har jo spist godt i løbet af dagen
Her er mine 3 også vold sultne når vi kommer hjem omkring kl 16. Her får de lov at spise alt det de kan, de skal have lov at spise når sulten er der.Når vi koner til aftensmad er de ikke altid ret sultne men sætter sig til bordet. Nogle dage spiser de meget andre dage intet, men bekymrer mig ikke om det de har jo spist godt i løbet af dagen
Også det samme her Jeg bekymrer mig ikke, for hun spiser godt til i løbet af dagen - appetitten fejler intet. Jeg kan ikke engang følge med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har en datter på halvandet, der bare er skrupsulten om eftermiddagen, når hun kommer hjem fra dagpleje....hun kan snildt spise en bolle (hjemmebagt, grov), og to stykker frugt, hvoraf det ene stykke er en banan af rimelig str... Det resulterer jo så i at hun ikke er sulten når der serveres aftensmad, men synes altså det er for tidligt at spise aftensmad kl. 16 - der er jo også en storebror på 5 der skal tages hensyn til... Hvad gør I om eftermiddagen med mad??? Knus Birthe
Har en datter på halvandet, der bare er skrupsulten om eftermiddagen, når hun kommer hjem fra dagpleje....hun kan snildt spise en bolle (hjemmebagt, grov), og to stykker frugt, hvoraf det ene stykke er en banan af rimelig str...
Det resulterer jo så i at hun ikke er sulten når der serveres aftensmad, men synes altså det er for tidligt at spise aftensmad kl. 16 - der er jo også en storebror på 5 der skal tages hensyn til...
Hvad gør I om eftermiddagen med mad???
Knus Birthe
Vejer hun for lidt?
EllaRo skriver: Vejer hun for lidt?
Nej, det gør hun ikke... Hun følger sin kurve, og vejer lige nu 12,8 kg... Så hun er ikke lille eller noget...
birthee skriver: Nej, det gør hun ikke... Hun følger sin kurve, og vejer lige nu 12,8 kg... Så hun er ikke lille eller noget...
Er din datter lige startet i dp?
Nogle børn spiser ikke så meget i starten...
EllaRo skriver: Er din datter lige startet i dp? Nogle børn spiser ikke så meget i starten...
hun startede 1. marts, og spiser godt dernede hver dag...
birthee skriver: hun startede 1. marts, og spiser godt dernede hver dag...
Måske gider hun ikke spise eftermiddagsmad, nogle børn vil ikke spise noget lige efter de er stået op af middagslur....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128