Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
simone91 skriver: Tror jeg sagtens du kan, det kommer selvfølgelig også an på hvilke tider de har tilbage, jeg ringede til dem kl 9, fik en tid samme dag kl 12.30
Tror jeg sagtens du kan, det kommer selvfølgelig også an på hvilke tider de har tilbage, jeg ringede til dem kl 9, fik en tid samme dag kl 12.30
Okey. Øvøv nu sover han så fik lige lov at kigge og tage billed og det ser desværre ikk alt for godt ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er lige et billed.
MIWULA skriver: Her er lige et billed.
årh nej lille mand det ser ikke godt ud
dukke skriver: årh nej lille mand det ser ikke godt ud
Nej vel
Vi har lige været ved tandlægen første gang med vores datter og der fik vi besked på at vi endelig bare skal ringe til tandlægevagten - for det er nemlig gratis så længe de er under 18 år...
simone91 skriver: Når lille stakkel Det skal nok blive godt igen, de kommer sig hurtigt de små pus Har du fået snakket med tandlægen?
Når lille stakkel Det skal nok blive godt igen, de kommer sig hurtigt de små pus Har du fået snakket med tandlægen?
Ja det jo det..
Ja ja vi har været til tandlægen imorges og de kunne ikk gøre så meget ved det vi skulle bare holde øje med nogle ting og kontakte dem igen hvis nogle af ting viste sig.. også self kontake forsikringselsskabet..
Tanja1234 skriver: Vi har lige været ved tandlægen første gang med vores datter og der fik vi besked på at vi endelig bare skal ringe til tandlægevagten - for det er nemlig gratis så længe de er under 18 år...
nå okey det er da meget rart at vide.. hehe tak for det..
MIWULA skriver: Ja det jo det.. Ja ja vi har været til tandlægen imorges og de kunne ikk gøre så meget ved det vi skulle bare holde øje med nogle ting og kontakte dem igen hvis nogle af ting viste sig.. også self kontake forsikringselsskabet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128