Slået tænderne. Hva nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2012

MIWULA

Min søn er faldet og slået fortænderne det har blødt meget og bløder stadig når man kigger på den. Hva gør man når sådan noget sker? Går ikk ud fra tandlægen har åbent nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

mor2011_

du tager til tandlægen imorgen eller ringer til dem hvis det blvier ved at bløde så kan i evt. tage til vagttandlæge og så husk ringe til forsikring håber at i har forsikring til jeres dreng 

Anmeld

29. november 2012

christina92

Min søn er faldet og slået fortænderne det har blødt meget og bløder stadig når man kigger på den. Hva gør man når sådan noget sker? Går ikk ud fra tandlægen har åbent nu. 

Du skal have ham til tandlæge hurtigst muligt, altså gerne i morgen, da det skal meldes til forsikringen i tilfælde af at tænderne har taget skade

Anmeld

29. november 2012

Mi&Mi

MIWULA skriver:

Få en tid hos tandlægen i morgen, så de kan kigge på dem og få dem til at lave en skadesanmeldelse hvis der skulle blive problemer med hans blivende tænder senere hen
Min søn har for to måneder siden været igennem noget af det samme, han hoppede ned i vores sofabord og ramte direkte med fortænderne. Vi tog på skadestuen med det samme da det var ret voldsomt, han slog begge fortænder op, knækkede noget af dem og hjørnetænderne slog han helt ud, det var en forfærdelig oplevelse!

Anmeld

29. november 2012

MIWULA

simone91 skriver:

Få en tid hos tandlægen i morgen, så de kan kigge på dem og få dem til at lave en skadesanmeldelse hvis der skulle blive problemer med hans blivende tænder senere hen
Min søn har for to måneder siden været igennem noget af det samme, han hoppede ned i vores sofabord og ramte direkte med fortænderne. Vi tog på skadestuen med det samme da det var ret voldsomt, han slog begge fortænder op, knækkede noget af dem og hjørnetænderne slog han helt ud, det var en forfærdelig oplevelse!

Ej puha det lyder godt nok heller ikk godt.. Tak for hjælpen jeg må ringe til tandlægen imorgen.. Men tror du de vil se oz med det samme eller kan jeg måske lige nå i skole i 2 timer?

Anmeld

29. november 2012

MIWULA

christina92 skriver:

Du skal have ham til tandlæge hurtigst muligt, altså gerne i morgen, da det skal meldes til forsikringen i tilfælde af at tænderne har taget skade

Okey tak for hjælpen jeg må ringe til dem imorgen tidlig..

Anmeld

29. november 2012

MIWULA

mor2011_ skriver:

du tager til tandlægen imorgen eller ringer til dem hvis det blvier ved at bløde så kan i evt. tage til vagttandlæge og så husk ringe til forsikring håber at i har forsikring til jeres dreng 

Okey tak.. vi ringer imorgen.. Jep det har vi da..

Anmeld

29. november 2012

dukke

hej søde 

der er tandlægevagten på hvidovre hospital

Anmeld

29. november 2012

MIWULA

dukke skriver:

hej søde 

der er tandlægevagten på hvidovre hospital

Tror det er rykket til kbh søde det er det eneste jeg kan finde.. Men det koster oz penge og tanden er ikk slået ud..

Anmeld

29. november 2012

Mi&Mi

MIWULA skriver:

Ej puha det lyder godt nok heller ikk godt.. Tak for hjælpen jeg må ringe til tandlægen imorgen.. Men tror du de vil se oz med det samme eller kan jeg måske lige nå i skole i 2 timer?

Tror jeg sagtens du kan, det kommer selvfølgelig også an på hvilke tider de har tilbage, jeg ringede til dem kl 9, fik en tid samme dag kl 12.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.