Anonym skriver:
Jeg er alene med min dreng på 5 år - næste fredag er der julefroksot på arbejdet og det var planen jeg skulle med også senere mødes med en veninde i byen også ha en bytur for første gang i flere år
Nå men problemet er at jeg ikke har nogen til at passe min dreng - han er ikke vant til at sove ude så der er ikke så mange vi kan spørge og der er heller ingen som kan passe ham her hos mig...
Jeg overvejer lidt at spørge min barnepige om hun vil komme og passe ham også overnatte her - evt bare komme og passe ham også aftale jeg er hjemme senest 24 (altså droppe byturen) også betale en taxa hjem til hende.
Det jeg vil høre er : hvis jeres barnepiger overnatter får hun så sammen løn hele natten?
Nu skriver jeg lige som byens bedste barnepige jeg var inden jeg selv fik barn...
Jeg havde to hold børn jeg passede rigtig meget og som jeg havde lidt anden betalings måde for.. Men jeg har tit passet dem med overnatning, hjemme hos dem !
Jeg synes ikk du skal aflyse din tur videre i byen... Hellere spørge din banepige om hun vil passe din søn /sove hjemme hos jer, og så får hun betaling indtil du kommer hjem om natten /tidlig morgen og så gir du morgenmad
Jeg ville have synes det var helt fair hvis det var mig der var barnepige der.. !
Men spørg hende, tilbyd at hun kan tage en veninde med, så hun ikke skal kede sig om aftenen eller sove alene...
Anmeld