Barnepige på overnatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.503 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg er alene med min dreng på 5 år - næste fredag er der julefroksot på arbejdet og det var planen jeg skulle med også senere mødes med en veninde i byen også ha en bytur for første gang i flere år

Nå men problemet er at jeg ikke har nogen til at passe min dreng - han er ikke vant til at sove ude så der er ikke så mange vi kan spørge og der er heller ingen som kan passe ham her hos mig...

Jeg overvejer lidt at spørge min barnepige om hun vil komme og passe ham også overnatte her - evt bare komme og passe ham også aftale jeg er hjemme senest 24 (altså droppe byturen) også betale en taxa hjem til hende.

Det jeg vil høre er : hvis jeres barnepiger overnatter får hun så sammen løn hele natten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

B&J

hun kender din dreng jeg vil nok spøre hende og snakke med hende om hvad hun gerne vil have osv nu ved jeg ikke hvad hun plejer at få..

og lad hende overnatte der til næste dag hun kan jo sagtens sove på sofaen hvor du kommer listende hjem og går ind og sover. tilbyde hende morgenmad for syntes da også det er synd for hende hvis hun skal ud midt om natten

men jeg vil helt sikkert spørge hende så du kan få en god tur

Anmeld

29. november 2012

dukke

jeg ville give 10 - 20 kr mere i timen 

Anmeld

29. november 2012

JulieAlex89

Hejsa :-)

Jeg er selv barnepige! Og jeg har sådan at hvis jeg fx får 100 kr i timen så når børne sover og jeg "bare" skal se tv og lytte / kikke til børene så siger jeg det er ok at gå ned til 70-80 kr. I timen! Kommer også and på hvor mange bøen der er self :-) nogle gange aftaler vi også en fast pris inden, hvis jeg fx skal passe fra 16 til 01 så kan vi aftale eN pris mellem 550-600 kr. Så det er også en mulighed! :-) 

håber du får en god juleforkorst! 

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hun kender din dreng jeg vil nok spøre hende og snakke med hende om hvad hun gerne vil have osv nu ved jeg ikke hvad hun plejer at få..

og lad hende overnatte der til næste dag hun kan jo sagtens sove på sofaen hvor du kommer listende hjem og går ind og sover. tilbyde hende morgenmad for syntes da også det er synd for hende hvis hun skal ud midt om natten

men jeg vil helt sikkert spørge hende så du kan få en god tur

ville helt sikkert heller ikke smide hende hjem hvis jeg også tog i byen - det var mere hvis jeg ik tog i byen så tænkte jeg hun hellere vil hjem og sove

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

jeg ville give 10 - 20 kr mere i timen 

planen var faktisk ikke at give hende mere i timen men tak for svar måske skulle jeg lige overveje det

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

JulieAlex89 skriver:

Hejsa :-)

Jeg er selv barnepige! Og jeg har sådan at hvis jeg fx får 100 kr i timen så når børne sover og jeg "bare" skal se tv og lytte / kikke til børene så siger jeg det er ok at gå ned til 70-80 kr. I timen! Kommer også and på hvor mange bøen der er self :-) nogle gange aftaler vi også en fast pris inden, hvis jeg fx skal passe fra 16 til 01 så kan vi aftale eN pris mellem 550-600 kr. Så det er også en mulighed! :-) 

håber du får en god juleforkorst! 

Overvejede også at aftale en fast pris - jeg skal hjemmefra kl 17.30 også ville det jo så evt være sådan at jeg kunne være hjemme fx kl 24 også betale en taxa hjem til hende eller også skulle det være hele natten også skulle hun først hjem når hun vågnede - hun får dog noget mindre end dig i timen men hun er nok også yngre - hun får 50-60 i timen - det er hende selv som har givet den pris

Anmeld

29. november 2012

JulieAlex89

Anonym skriver:

Overvejede også at aftale en fast pris - jeg skal hjemmefra kl 17.30 også ville det jo så evt være sådan at jeg kunne være hjemme fx kl 24 også betale en taxa hjem til hende eller også skulle det være hele natten også skulle hun først hjem når hun vågnede - hun får dog noget mindre end dig i timen men hun er nok også yngre - hun får 50-60 i timen - det er hende selv som har givet den pris

Synes jeg lyder som en god ide! Tror også hun vil sætte pris på at få penge til en taxa, så hun ikke skal tænke på hvordan hun kommer hjem midt om natten  

Jeg passer også 3 børn  

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

JulieAlex89 skriver:

Synes jeg lyder som en god ide! Tror også hun vil sætte pris på at få penge til en taxa, så hun ikke skal tænke på hvordan hun kommer hjem midt om natten  

Jeg passer også 3 børn  

ja vil ikke lade hende cykle hjem om natten - og kan ikke rigtig køre hende hjem så min dreng ligger og sover

Tak for svarene

Anmeld

29. november 2012

B&J

Anonym skriver:

ville helt sikkert heller ikke smide hende hjem hvis jeg også tog i byen - det var mere hvis jeg ik tog i byen så tænkte jeg hun hellere vil hjem og sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.